Twee dagen gaan voorbij en ik wist dat Sebastian me zocht, op bevel van Ciel.Maylene, Bardroy en Finnian zouden waarschijnlijk ook helpen.Het paard stond niet meer waar ik hem had achter gelaten, waarschijnlijk weer fijn thuis waar hij hoorde.Ik had een onderdak gevonden in een oude krot.Net als vroeger was ik over de vuilnisbelt gaan struinen waar ik oude dekens tegen kwam.In het krot dat, waarschijnlijk, ooit een heel mooi huis zou zijn geweest was ook nog een oude douche.Het werkte stroef, maar het werkte.Het water was niet afgesloten.


Weer loop ik over de vuilnisbelt heen opzoek naar iets dat me kan helpen om een beetje geld te verzamelen.Ik had al een paar keer op straat staan dansen en zingen, maar ik denk dat het makkelijker geld oplevert wanneer er muziek bij is.'Ja!' Breng ik blij uit wanneer ik een gitaar tussen de troep vindt.Hij was flink beschadigt, miste een snaar en er zat een klein gat in de klanken kast.Ik leg de gitaar onder aan de vuilnisbelt en struin verder.Na zeker een uur loop ik terug en bekijk de spullen die ik had gevonden; Een gitaar, een paar schoenen die er nog goed uitzagen, een jurk die ik wel kon maken en een matras.Een zucht ontsnapt uit mijn mond.Zou ik die matras wel kunnen dragen?En hoe doe ik dat zo onopvallend mogelijk?Ik trek de schoenen en de jurk aan en pak de gitaar in mijn hand.Dit was makkelijk.Ik kijk even naar de matras en begin dan met lopen.De matras kwam later wel.Met snelle passen begin ik terug te lopen terwijl ik blijf opletten of ik geen bekende zie uit de mansion.

Terug in mijn krot trek ik alles weer uit en richt me op de gitaar.Ik had vaak zat gitaarmuziek gehoord en kon wel een aantal klanken herkennen, maar of ik nog kon spelen spelen wist ik niet.Mijn handen nemen de gitaar goed vast en slaan de snaren aan, vals.Met veel moeite weet ik de snaren enigszins te stemmen.De snaren waren van nylon, maar waar haalde ik nylon vandaan voor die ene snaar?

Reageer (2)

  • Amay95

    Snel verder!
    Please laat sebastian of jokertje haar vinden!
    Xx Amay

    1 decennium geleden
  • Mayfly

    Super _O_
    Snel weer verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen