De volgende dag word ik ruw wakker geschud. ‘Opstaan slaapkopje, we moeten naar Jamie.’Gelijk spring ik uit bed en kleed me aan. Yu doet snel zijn make-up en dan lopen we de deur uit. In de gang komen we Sahirah nog tegen. Ze grijnst gemeen naar me en de rillingen lopen over mijn rug. Die grijns bevalt me helemaal niet. Snel loop ik door naar buiten. Daar haakt Yu zijn arm in de mijne. Zo lopen we naar zijn huis. Zodra we de deur openen, worden we bijna doodgeknuffeld door mijn zoontje. ‘Rustig, knul.’fluister ik en Jamie snikt zachtjes. Voorzichtig geef ik hem een knuffel. ‘Stil maar… Shht…’ Jamie blijft huilen en samen met Yu proberen we hem tevergeefs te troosten. ‘Laat hem maar uithuilen.’mompelt Yu na een tijdje en hij neemt de kleine jongen op schoot. Zachtjes strijk ik hem door zijn zwarte lokjes en na een tijdje kalmeert hij. ‘Waar is Shin eigenlijk?’ mompel ik, terwijl ik Jamie overzet op mijn schoot en hem heen en weer wieg. ‘Ik heb geen idee. Ach, hij zal wel met Romeo weg zijn. Al snap ik niet waarom hij Jamie dan alleen laat.’ Ik zucht en kus Yu op zijn haar. ‘Ik weet het ook niet. Ik weet alleen, dat ik Jamie nooit zo lang alleen had mogen laten.’ Yu zucht en slaat zijn arm om mijn schouders. Tranen glijden uit mijn ogen en Jamie knuffelt me ook, troostend. ‘Gisteren hoorde ik Shin nog aan de telefoon, lieverd. Toen ik met Jamie sprak. Dus lang is hij niet weg.’ Ik knik begrijpend, maar het schuld gevoel blijft aan me knagen. Yu kust me kort en woelt dan door Jamie’s haar. ‘Filmpje kijken, knul?’ vraagt hij. Mijn zoontje schudt zijn hoofd. ‘Tv kijken.’mompelt hij en hij gaat tegen me aan liggen. Yu knikt en zet de tv aan. Daarna trippelt hij met zijn vingers over mijn arm om me wat af te lijden en gerust te stellen. Ik glimlach dankbaar en geef hem een kus. Daarna ga ik tegen zijn schouder zitten en kijk hoe Jamie’s ogen gefocust op de tv zijn. Na een tijdje staat Yu op. Ik kijk hem vragend na en haal mijn wenkbrauwen op. Het enige wat hij echter doet, is wat te drinken pakken voor Jamie en dan gaat hij weer zitten. Het is weer rustig, maar dat duurt alleen niet lang. De deur slaat namelijk open en Shin stormt in paniek binnen.

Reageer (2)

  • Vargas

    En hij komt zeggen dat Dia voor de deur staat en eist dat ze met Yu wil praten. Of zo.. Denk ik. -Ik hoop het niet-
    Snel verder ^^

    1 decennium geleden
  • Vanamo

    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHH hij is spannend en ik wil wetr waarom on wqt die grijs te betekenen heeft met Shin ik wil het wten!!!!!!


    (flower)


    XXXX(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen