'Lae?' Ik kijk om en zie Sebastian, samen met Dagger en Beast, in deur opening staan.Zoals meestal staat zijn gezicht uiterst neutraal, die van Beast en Dagger stonden nogal redelijk verbaasd.Mijn voeten raken de grond weer ik draai me geheel om.'Ja?' reageer ik nu en kijk hem aan.'We moeten gaan'. 'Ma-'. 'Ciel wil ons op tijd terug hebben.Het is ook bijna tijd voor het diner'. Reageert hij uiterst droog.Ik kijk om naar Joker en voel verwarring.'Yavi'. Klinkt Sebastian's stem.Hij zei nooit mijn naam voluit.Het was óf Lae óf Yavi.'Ik, ik wi-'. Het doek gaat verder open en Ciel en Bardroy komen een stukje naar binnen.Sebastian kijkt ze verbaasd aan.'Je zou toch op tijd terug zijn?!' gromt Ciel naar hem.'Ciel, het is mijn schuld'. Zeg ik en zie hem mijn kant opdraaien.'We gaan!' Brengt Ciel uit en draait zich om.Bardroy en Sebastian met z'n 'Yes, my lord' volgen hem, maar ik blijf verward staan.Joker staat nog achter me en Beast en Dagger kijk ons vol ongeloof aan, of misschien meer naar Joker.Ik kijk wat geschrokken op wanneer Ciel terug naar binnen komt en hij oogt kwaad.Hij stapt met sterke, rechte passen op me af.'Ciel'. Breng ik zacht uit en een piepgeluid volgt wanneer zijn hand mijn wang hard raakt.'Ik zei we gaan!'. Brengt hij uit en sleurt me mee.Nog verward van de klap strompel ik half achter hem aan.Bij de ingang van het circus hoor ik Joker mijn naam roepen.Ik kijk op en zie hem op een afstandje staan terwijl ik voort word gesleept door Ciel.'Joker!' Breng ik uit en reik mijn hand uit.'Joker!' roep ik nogmaals en trek me los en ren weg van Ciel.Sebastian springt voor me en gooit me over zijn schouder.Gillend sla ik hem tegen zijn rug aan en zie dat Joker om me af komt gerent.

Reageer (2)

  • Amay95

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
    Maar Joker komt wel op haar afgerend :3 Aaawh
    Snel verder^^

    1 decennium geleden
  • Mayfly

    Oh my god, snel verder!
    Jouw verhaal is gewoon zo leuk :3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen