‘Ga je mee douchen, lieverd?’ vraagt Yu me terwijl hij zacht over mijn haar strijkt. Ik geeuw en knik. Snel trek ik mijn ondergoed aan en kijk hoe Yu een boxer aantrekt. Daarna tilt hij me op en stormt naar buiten. Hij rent naar de grote badkamer en zet me neer. Daarna draait hij de deur op slot. De zwartharige jongen kleed zich uit en ik volg zijn voorbeeld. Langzaam laat ik mezelf in het water zakken en ik begin het zweet van mijn lichaam te spoelen. Yu komt ook het water in en trekt me tegen zijn lichaam. Suf ga ik tegen zijn borst liggen en voel hoe hij me begint te wassen. ‘Je moet nog steeds naar de kapper, liefje.’fluister hij en hij speelt wat met mijn haar. Ik zucht en geniet terwijl hij voorzichtig mijn haar wast. Zodra alle zeep uit mijn haar is, begin ik hem in te zepen en te wassen. ‘Ok… alleen dan schrikt de kapper, denk ik.’ Yu lacht en drukt een kus op mijn lippen. Daarna gaat hij achterover liggen en sluit zijn ogen. Een paar minuten later is hij ingedut. Ik ga tegen hem aan liggen en ook ik zak wat weg. Een geur laat me echter opschrikken. Het komt me bekend voor, maar ik kan hem niet helemaal plaatsen. Wel weet ik dat hij, of zij, hier niet hoort. Een beetje bezorgt, maak ik Yu wakker. Die ruikt het echter niet. ‘Het was vast je verbeelding. Je bent nog niet helemaal de oude en nu gaat je verbeelding met je aan de haal. Doe maar rustig.’ Ik knik en we gaan uit het bad. We kleden ons aan met kleding van ons die nog in de kast lag en lopen dan terug. ‘Zullen we even gaan jagen?’ Ik kijk Yu aan, twijfelend. ‘Ik… ehm… Ik weet niet.’ ‘Please?’ smeekt Yu me en hij kijkt me met puppyogen aan. Ik zucht.’Goed dan.’ ‘En daarna naar de kapper.’ Ik rol met mijn ogen en hij pruilt. ‘Goed dan, omdat je zo cute bent als je pruilt.’ Yu drukt een kus op mijn lippen en neemt me dan mee naar buiten. Daar heeft hij binnen no time een prooi en kijk ik hoe hij zich vol eet. ‘Weet je zeker dat je niets wilt?’ Ik knik. ‘Heel zeker.’ Mompel ik en ik loop weg, richting mijn huis. Yu houdt me echter tegen. ‘Hierheen, we gaan naar de kapper vergeten?’ Ik zucht en laat me meetrekken. Na een tijdje staan we voor een duur uitziende kapperszaak en ik kijk Yu niet begrijpend aan. ‘Maak je niet druk, ik ken het hier.’ De jongen gaat naar binnen en de bel verraad dat ik hetzelfde doe. ‘Yu, moet je haar weer gekleurd worden?’ Yu schudt zijn hoofd naar de man die in de zaak staat. ‘Nee, maar mijn vriendin moet geknipt worden.’ De man kijkt me hoofdschuddend aan en pakt een pluk. ‘Ja, liefje je haar is wel heel erg lang.’ Ik rol met mijn ogen en Yu zet me lachend op de stoel. Dan gaat hij naast me zitten. ‘Goed, wat moet er gebeuren.’ Ik kijk via de spiegel naar de man die wat in mijn haar zit. Na gezucht te hebben en even naar Yu te hebben gestaard, neem ik toch een besluit. ‘Haal er maar een stuk af, maar houd het lang en doe er maar wat gekleurde plukken in.’ De man kijkt me aan. ‘Blond?’ Ik schud mijn hoofd. ‘Blauw.’ De man knikt en begint. Bijna een uur zijn ze met mijn haar bezig, maar ik moet zeggen: het resultaat is geweldig. Yu betaald voor me, want ik heb natuurlijk weer geen geld op zak, en we vertrekken. Met mijn nieuwe, minder zware, kapsel loop ik de zon in. ‘Die blauwe plukjes staan mooi.’ Ik glimlach en druk een kusje op zijn wang. ‘Dank je… en wat gaan we nu doen?’ Yu kijkt me aan. ‘Zullen we maar terug gaan?’ Ik knik en kijk nog even om me heen. Ik besef me ineens hoe dicht ik bij Jamie ben en hoe erg ik hem mis. Ik voel me schuldig, heel erg schuldig. ‘Jamie is in orde liefje, anders bel je hem zo even.’ Ik knik verslagen en loop dan met hem naar huis. Wat ben ik toch een slechte moeder.

Reageer (2)

  • Vanamo

    hahahah hij is weer eens geweldig en dat haar lijkt me heel leuk echt waar en wat leuk dat hij haar haar laat knippen en verfen en ze is geen slechte moeder


    (flower)


    XXXX(K) Peace

    1 decennium geleden
  • Vargas

    Nee, dat is ze helemaal niet. Ze is geen slechte moeder.
    Ik wil weten bij wat of wie die geur hoort. Ik denk trouwens dat ik het al weet..
    Snel verder ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen