Foto bij 7.Naakie

na dat nickita weer terug kwam met koffie en thee gingen ze weer verder met het spel na een tijdje zat iedereen in zijn/haar ondergoed.
Nickita: DDW Tom
Tom: Doen
Nickita: kies iemand uit om te zoenen.
Tom keek van Nickita naar Selita en weer terug Tom stond op en liep naar Nickita en zoende der.
Selita: ja ja zo is het wel weer genoeg voor vandaag en begon Nickita te kietelen.
Nickita: SEL HOU OP!!!!!!!
Selita: nee we zijn bezich met een spel tom ga zitten dan kunnen we weer verder met het spel.
en tom ging zitten.
na een tijdje zat georg in zijn naakie op de stoel met zijn handen voor zijn ...... (vul maar zelf in) Nickita: oe leuk uitzicht.
Selita zucht en sloeg der hand voorder gezicht.
Okey Georg kleed je maar weer aan.
Nickita: je mag ook zo de rest van de dag rond lopen hoor :D:D
Georg: nouw zullen we dat maar niet doen das wel een beetje koud (A) Nickita: ow ik warm je wel op (A) Georg: nee laat maar ik kleed me wel aan (A)
en zo klede georg zich aan en de rest ook.
Nickita: zullen we weer een potjes DDW doen (A)
de rest NEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!
Nickita: hea jammer :(
Tom: we gaan strip pokeren :D
Nickita: wat is dat nouwe weer voor iets??
Tom: dat merk je dan wel :D :D
Nickita: okey en ze gingen strip pokeren na een half uurtje zat Selita naakt op de stoel.
Selita: hehe vind je het lochiesch dat ik snel uit de kleren ben snap geen hol van pokeren.
Nickita: so ik toch ook niet
Selita: ja maar jij begon niet en ik wel en jij zit alleen nog in je BH ik weet niet.
Selita: mag ik me nu weer aan kleden heb ut ijskoud
Georg: nu je ut toch over ijs hebt kun je een ijsje voor me halen?? (A)
Selita: PARDON?? IK ZIET HIER NAAKT IK WEET NIET!!!
Nickita: wie heeft die leeg hoofd binnegelaten?? en wees naar Georg
de jongens ja gene idee.
Selita: ik ga me weer aan kleden heb ut ijs en ijs koud Bill: je kan ook gaan douchen word je ook warm van :D
Tom: of je gaat gewoon wat anders doen en beweegde zijn wenkbrouwen.
Selita: ja d8 doe je maar met je vriendin.
Nickita: met die laatste ben ik het eens.
Selita: ja jij wel ik niet.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen