Foto bij 5.Discussie

Selita: willen julie wat drinken?
iedereen: ja lekker cola
Nickita: ik niet ik heb nog
Selita: ja duhh dat zie ik en ze loopt de keuken in om drinken te pakken. ze kwam treug en zette de glazen op tafel.
iedereen pakte zijn glas Nickita: Sel wil je voor mij een colaatje halen (A)
Selita: ja dag Nick mooi niet je haalt zelf maar jij weet waar het staat dus haal lkkr zelf
Nickita: Sjonge luikind Selita: apfffffff ik en lui jij licht de heldag te slapen ik niet dus wie is hier nou lui jij doet bijna nix in huis ja alleen af en toe koken de vaatwasser in ruimen en uit ruimen en heeeeeeeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms doe je de schoon maak in dit huis ik he gistere bijna de heledag staan schoon maken en noem maar op en jij deed alleen de boodschappen waar je wel iets van 3x heen en weer moest lopen omdat je al meteen een jaar vooraard ging halen. omdat je geen zin het om om de week boodschappen te gaan halen.
Nickita: ja duhh ik blijf niet naar de winkel lopen Selita: wie zegt dat je moet klopen je hebt een auto dus je kan makkelijk ook af en toe met de auto heen rijden hoor.
Nickita: okey daar heb je een punt nouw ben drinken halen.
de jongens keken Selita egt an van okey waar ging dat over??
Selita: let maar niet op ons hoor zo gaat het vaker wij kunnen ook de heledag discuseren (A)
Tom: ow maar dan komt het wel goed :P (A)
Nickita: whaha van mij win je niet.
Tom: ow nee?
Nickita: nee
Selita: ow help daar gaan ze hoor en ja hoor Nickita en Tom begonnen een discussie.

Sorry voor de korte stukje Gr Selita

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen