Zijn hand glijdt uit mijn broek en hij begint me snel uit te kleden. Wanneer ik naakt ben, strijkt de jongen langs mijn nek met zijn lippen. Het laat me huiveren, net als zijn handen die razendsnel over mijn lichaam strijken en overal lijken te zijn. Yu drukt ruig zijn lippen op de mijne en ik voel hoe een vinger mijn lichaam in glijdt. Ik kreun in zijn mond en begin te kronkelen van genot. De jongen boven me laat mijn lippen gaan en grinnikt zacht terwijl hij naar me kijkt. Langzaam begint hij zijn vinger te bewegen en ik kreun hard. ‘Yu!’ kreun ik en mijn vingers verstrengelen zich met de lakens. Yu’s tong speelt met mijn tepel en verlamd van genot blijf ik liggen. Yu bijt even speels en laat dan mijn tepel gaan. Zijn lippen drukt hij snel op de mijne en hij duwt zijn tong ruw naar binnen. Het geilt me op. Mijn handen glijden zijn haar in en ik draai hem snel onder me. Yu’s vinger glijdt uit me en ik begin aan zijn broek te prutsen. Yu grinnikt, als het me niet lukt en ik laat verontwaardigd zijn broek los. Ik geef hem een kus in zijn mondhoek en kijk hem grijnzend aan. ‘Dan zul je er maar om moeten smeken.’ Fluister ik en ik lik aan zijn oorlel. Yu kreunt en bijt daarna op zijn lip. ‘Dat verdien ik denk ik wel.’ Hoofdschuddend leg ik mijn lippen op de huid bij zijn tepel en wrijf zachtjes. ‘Kira…’ fluistert Yu en ik kijk lachend naar hem op. ‘Geef je nu al op?’ Yu kijkt me aan. ‘Wat ga je doen als ik ja zeg?’ Mompelt hij. Ik lach en druk mijn lippen weer op zijn borstkast. Mijn tong glijdt over zijn huid en ik ga steeds verder naar beneden. Korte kusjes plaats ik bij zijn navel en mijn vingers maken zijn broek los en trekken die, en zijn boxer, naar beneden. Zijn stijve komt me al tegemoet, maar die laat ik met rust. Hij heeft immers nog steeds niet gesmeekt. Langzaam laat ik mijn tong over de huid rond zijn partner in crime glijden. Tussendoor kijk ik even omhoog naar de jongen van wie ik zoveel houd. Hij heeft zijn ogen stijf dicht geknepen en knijpt de lakens fijn. Ik besef dat ik hem bijna heb en kort lik ik over zijn stijve. Gelijk voel ik hoe zijn spieren aanspannen. ‘Kira… Alsjeblieft…’ kreunt hij. Ik kijk lachend op en bedenk me dan iets belangrijks. ‘Fuck…’ Yu lacht en grijpt naar zijn broek. Het verbaast me dat hij dat nog kan. Omdat hij net zo gekweld leek Uit zijn broek vist hij een condoom en zwaait ermee voor mijn ogen. ‘Altijd voorbereid.’ Een grinnik ontsnapt mijn lippen en ik gris hem uit zijn handen. Het laatste wat ik wil, is nog een keer zwanger worden. Langzaam, plagend, doe ik hem om en zodra hij goed zit draait Yu ons om en stoot diep in me. Hij hield het dus echt niet meer. Ik kreun luid en Yu drukt zijn lippen op de mijne om het te dempen. Nadat Yu een tijdje diep gestoot heeft, komt hij net als ik. Hijgend ploft hij naast me neer. Voorzichtig buig ik over hem en haal ik een streng van zijn doorweekte haar uit zijn gezicht. Lieflijk druk een kus op zijn bezwete voorhoofd. Zodra ik weer wat overeind kom, word ik overvallen door hoofdpijn en een misselijk gevoel. Snel laat ik me in het kussen vallen en sluit mijn ogen, kreunend van de pijn. Twee ijskoude armen omsluiten mijn hoofd en op de een of andere manier neemt de hoofdpijn en de misselijkheid af. Yu drukt zacht zijn lippen op mijn voorhoofd en de laatste klachten verdwijnen meteen. Verbaasd kijk ik naar de jongen, maar die is zich van geen kwaad bewust. Hij merkt zelf niet wat hij doet en misschien is dat maar goed ook.

Reageer (3)

  • Posh

    Ohlala :'D
    En jeej, genezende krachten, wat een adorabel feit?XD
    En nu de arme Jamie gaan opvrolijken en het gezinnetje is weer happy :3
    snel verder ^^

    1 decennium geleden
  • Vanamo

    OOOHHH waarom mag hij het niet weten dat is toch goed dat hij dat kan nou ja je mag in ieder geval snel verder oke?

    (flower)

    XXXX(K) Peace

    1 decennium geleden
  • Vargas

    Oeh, Yu heeft krachten ^^
    Nah, ik had het wel leuk gevonden als Jamie een broertje of zusje zou krijgen (cat)
    Snel verder !!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen