*Deel 10!...<3


Esther pov.
Ik zit aan de telefoon met mijn neef Fady. “Dus het is nu zeker dat je hier in Hamburg komt studeren?” vraag ik.
“Yep, helemaal. Dus we moeten op zoek naar een nieuw huis. Want in dat van jou kunnen we niet met zijn tweeën leven. Daar kan jij al amper in leven.”
Dat is waar. Mijn huis is zeker niet groot genoeg om met zijn tweeën in te wonen. Zelfs ik had soms al het probleem waar ik iets moest laten door het kleine oppervlak. “Hm-m. Daar heb je gelijk in. Ik ga van het weekend wel zoeken naar iets. Kom je trouwens zondag nog, of blijf je bij oma?”
“Nee, ik kom gewoon naar jou toe. Dan gaan we gezellig wat leuks doen.”
“Ja, zeker. Maar ik moet maar weer eens verder gaan met werken. Ik zie je zondag. Bye.”
“Ja, is goed. Bye.”
Ik hang de telefoon op en werk rustig door tot de middagpauze. Het is ontzettend stil en maar twee keer is de telefoon gegaan, terwijl hij normaal om de 3 minuten gaat. Eindelijk is het dan pauze en komt er een beetje leven als ik samen met Jamie, Hayden en Luke aan de tafel zit. Jamie en Hayden proberen me uit te horen over gisteren. Blijkbaar vinden ze het echt boeiend. Dus ik vertel het verhaal. “Esther is verliefd, Esther is verliefd.” Zingt Hayden. Ik geef hem een tik tegen zijn bovenarm.
“Zo weten we het wel weer.” Zeg ik hem.
Verveeld werk ik de vrijdagmiddag af. De tijd lijkt maar niet voorbij te gaan. Morgenochtend hoefde ik alleen nog maar naar school en dan heb ik afgesproken met Bill. Ik heb er echt zoveel zin in. Zou hij er ook zin in hebben?

Reageer (2)

  • xMexTomx

    Hij is weer geweldig(H)
    Esther is verliefd, Esther is verliefd. Nu ga ik haar ook even pesten.(puh)
    Maar ik lees morgen verder, vriendje kotm zo:$(yeah)
    xx

    1 decennium geleden
  • VampireMouse

    moet weg dus korte ereactie!!
    verder als je tijd heb hy was goed:D:D
    XXX
    hvj

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen