Ch. 1 Meeting
FAITH POV
In de verte zie ik Zweinstein. Eindelijk terug thuis. Jah voor mij is het echt thuis, een ander huis heb ik niet. Ik woon bij de familie Malfidus. Het is geen familie van me hoor, nee van geen kanten. Maar ik heb geen ouders, allebei dood, nee niet gestorven aan iets gewoon of vermoord of zo. Nee mijn moeder is gestorven als ik er 11 was. En mijn vader toen ik er 13 was. Eigenlijk lijkt het erg, maar voor mij is het normaal. Net zoals het bij Winter, Sky, Blue en Elizabeth normaal is. We zijn namelijk niet echt normaal. Oke we zijn al heksen, nou jah je weet wel he. Maar nog zijn we anders. We zijn een soort van halve elfen. En per elf van ons, dus we zijn met vijf hebben we een andere kracht. We hebben aardse krachten die heeft Sky. Zij bestuurt de lucht, aarde zelf dus de bodem, planten, water en zo. Dan heb je Winter die kan het weer laten veranderen, jah dat is iets anders dan Sky want zijn kan met lucht wolken laten bewegen en zo. En Winter kan ze echt laten veranderen de seizoenen. Dan heb je Blue. Dat is iemand die haar nagels de kleur krijgen van haar gevoel, ze kan ook direct zien wie wat voelt bv: verliefdheid, schaamte, verdriet … Elizabeth heeft dan weer een geweldig oplettingsorgaan of nou jah zo noemen wij het. Haar zintuigen zijn geweldig goed ontwikkelt. Ze heeft direct door als er iemand haar volgt of zo, ze hoort ook heel erg veel. Ze ruikt ook heel goed we hebben zo is voor gehad dat ze in de Hall bleef staan en we kregen haar niet in de Grote Zaal bleek het te zijn dat er spruitjes waren en zij en Blue hebben het meestal snel door als er iets gebeurd dat niet goed is, je ziet het ook aan hun. En ik, ik kan meestal merken wat mensen hebben mee gemaakt. Ik kan het voelen, nee dit is nog iets anders dan Blue heeft. Zij ziet wat de mensen nu mee maken, op dit moment en ik kan zien wat er gebeurd is hoe hard dat hun ziel en zo beschadigd is, hun vertrouwen en zo. Snap je het nog een beetje?? Hopelijk wel want ik weet geen andere manier om het uit te leggen.
Mijn hoofd leg ik neer tegen het raam, het staat van boven een beetje open. Mijn haren gaan rustig heen en weer. Rustgevend is het voor mij. Rust zalig
Jah mensen deze is niet heel lang, maar dit is natuurlijk wel maar de proloog he. En sorry dat de eerste delen nog al kort zijn he
Reageer (7)
Ik weet het weer ^^
1 decennium geledenMaar dit is toch niet waar ik zing?
Normaal gingen we dit samen maken O.O
Snél Veeeeeeeeeeeeerder
GREAT GREAT GREAT ! ^^
1 decennium geledenSnel verder !
xx