Yu pov

Mijn ogen blijven even plakken op het meisje op het bed. Ze lijkt zo breekbaar, en eigenlijk wil ik haar niet achterlaten. ‘Kom je, Yu?’ Ik kijk op naar Aurora. Ik knik en druk nog even snel een kus op Kira’s heerlijk ruikende haar. ‘Ga maar slapen, liefje. Ik ben snel terug.’ Mijn grote liefde knikt en ik leg de dekens liefdevol over haar heen. Ze sluit haar ogen vermoeid en ik vind dat het nodig is, nog even over haar wang te strijken. Daarna pakt Aurora stevig mijn arm vast en sleurt me mee. Buiten in de stad laat ze me los. De geluiden om me heen zijn echt onvoorstelbaar hard. Ik besef nu pas hoe zacht Kira, en de rest, tegen me gesproken moet hebben. Aurora kijkt me even onderzoekend aan en begint dan te lopen. Alle geluiden en geuren bezorgen me hoofdpijn en ik kan mezelf gewoon niet meer rustig krijgen. Doe maar rustig aan. Je moet gewoon even wennen, neem je tijd. Ik kijk naar Ismael en knik. Ze zullen me er wel door heen slepen. Aurora stapt stevig door, maar ineens houd Ilias haar tegen. Iedereen staat stil en ik neem mijn omgeving goed in me op. Het gaat goed tot er ineens een hele stroom aan geuren langs drijft. De een nog zoeter en lekkerder dan de ander. Verward kijk ik om me heen, om de oorzaak te bepalen, en dan snap ik het. Ik besef me dat we dicht bij de hoofdstraat zijn en de zoete geur die ik ruik, zijn mensen. Verrast kijk ik naar mijn lichaam. Ik tril helemaal en ik voel hoe mijn ogen gloeien. ‘We nemen hem absoluut die straat niet mee in. Hij heeft geen controle! Wil je een bloedbad of zo!’ Aurora kijkt naar me om en ziet hoe erg ik sta te shaken. Maar ook hoe graag ik het wil laten stoppen. ‘Ow, daar had ik niet aan gedacht, sorry.’ En weg is ze. Verrast knipper ik met mijn ogen en Ilias en Ismael lopen op me af. ‘Ze is een prooi aan het halen. Zodra je wat bloed in je lijf hebt, gaan we je echt leren jagen.’ Ik knik begrijpend en sluit mijn ogen. Vertrouwend op alleen mijn wilskracht probeer ik mijn honger weg te duwen. Tot mijn verbazing werkt het nog ook. De twee blonde jongens kijken me verbaast aan. ‘Geweldig! Je hebt de controle weer.’ Een waterig lachje vindt mijn lippen en ik kijk naar het einde van de steeg. Aurora komt terug ze heeft een meisje bij zich en ik moet eerlijk zijn, lelijk is ze niet. Ze is niet bewusteloos te krijgen. Aurora zucht en rolt met haar ogen. Ik moet erom grinniken en het meisje kijkt me nieuwsgierig aan. Haar ogen vinden even de mijne en gelijk kijkt ze blozend weg. Zozo iemand heeft er hier een zwak voor me. Ze speelt nerveus met haar haren en zo verspreid ze haar geur in de lucht. Gelijk ben ik alle concentratie kwijt. Haar bloed maakt me gek en ik heb geen idee hoe lang ik het nog vol ga houden. Ze maakt nog een beweging en weer komt er een vlaag van geuren op me af. Snel bijt ik op mijn lip. Dit trek ik echt niet lang meer. Zonder naar de rest te kijken, geef ik haar een verleidelijke blik en wenk haar. Zenuwachtig volgt ze me verder het steegje in. In mijn ooghoek zie ik nog net Aurora grijnzen. Ik zit echter zo vol honger, dat ik er niet op reageer. Wanneer ik het echt niet meer houd duw ik haar tegen de muur en wrijf met mijn lippen langs haar lange, ontblote, hals. Het meisje kreunt en haar handen glijden onder mijn shirt. Ze begint ook te wrijven op een manier dat het me niet zou verbazen als mijn partner in crime zou komen kijken. Dan zou ik me echt slecht voelen. Dat zou voor mij voelen als verraad tegenover Kira. Voor dat kan gebeuren laat ik mijn vergrootte tanden in haar nek zinken. Ze smaakt vreselijk, maar ik heb zo’n honger dat ik door blijf drinken. Als ik haar in voel storten, trek ik geschrokken weg. ‘Ze is in orde, Yu.’ Ik kijk om en ik zie Ismael staan. ‘Ik blijf bij jou. Ilias en Aurora zijn samen gaan jagen.’ Ik knik begrijpend, nog steeds wat bedwelmt door alle geuren. Mijn ogen zijn nog steeds op het bewusteloze meisje gericht. Ismael buigt over haar heen en hij doet iets, maar ik kan niet zien wat. ‘Zo,’mompelt hij en hij houdt een injectiespuit op. ‘Nu gaan we nog wat eten.’ Ik knik wat afwezig. Ik ben er meer geïnteresseerd in, wat hij met die injectiespuit gaat doen. Mijn mond zit echter dicht en ik volg Ismael gehoorzaam de steegjes door. Een paar uur lang wordt me van alles geleerd. We eten ons vol en voegen ons dan bij Ilias en Aurora. Ze smoezen nog wat met elkaar en ik heb het gevoel dat ze mij niet nodig hebben. Als ik naar huis wil lopen, wordt ik echter tegengehouden. Ze moeten me blijkbaar toch hebben.
~~~~~~~~~~(`´)~~~~~~~~~~~~

Omg deel 50!!!! Ik ben zo happy ^^ *wordt emotioneel en pakt schaal koekjes* even een paar vraagjes voor jullie =3
1. Dit is mijn eerste Yu pov. Is ie een beetje goed?
2. Ik ben bezig met een Yu & Andy sixx story ding (geen gaystory -.-'') maar nu vraag ik me af zouden: jullie die gaan lezen?(anders ga ik geen moeite doen om verder te gaan)

Geef me aub even antwoord dan voel ik me ook weer blij >.< en dat willen we toch? (oeps toch nog een vraag x'D) Ow en vergeet geen koekje mee te nemen voor je weg gaat =3

Reageer (4)

  • Posh

    Jeej, je eerste Yu POV was leuk XD
    En ik ga hem misschien lezen, maar ik ben steeds zo lui om reacties te plaatsen en alle 350 mails rond hoofdstukken te gaan doorzoeken welke verhalen verder gingen dus dan is het ook zo vaag dat ik pas om de 10 hoofdstukken daarop zou gaan reageren of het zou lezen :x
    Nya in elk geval ga ik nu hiervan het volgende hoofdstuk lezen XD

    1 decennium geleden
  • Vargas

    *pakt koekje*
    Jaa, de Yu pov is zeker goed!
    Ah, een gay story over Yu en Andy is leuk!! Als hij net zo goed is als deze story ga ik em zeker weten lezen! Ik hou van Yu en al helemaal van Andy Sixx <'33
    Snel verder ^^

    1 decennium geleden
  • Vanamo

    ja j=hij is super en die wil ik wel lezen heb je een link???

    XXXX

    Peace

    1 decennium geleden
  • Kyuhyun

    I Love Your story!
    En ik zou zeker die Yu & Andy Sixx story ding lezen!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen