Gespannen keek ik toe,mijn ogen gericht op mijn famillie die muziek maakte. ‘’And 1,2,3,4’’ mompelde Phyllis zacht door de microfoon en meteen begonnen de jongens te spelen. Ik vond het prachtig,geweldig gewoon. Plotseling hoorde ik een stem naast me. ‘’Zou jij Hailey even vast willen houden?’’ ik keek opzij,naar Alice die me verwachtingsvol aankeek. ‘’Tuurlijk.’’ Zei ik glimlachend terwijl ik het kleine meisje van haar overnam. Ik staarde naar het kleine meisje,wat was ze mooi. Ik glimlachtte en meteen lachtte ze terug. ‘’Wauw.’’ Fluisterde ik zachtjes. ‘’HOI!’’ hoorde ik naast me. Geschrokken keek ik op Taylor was naast me komen zitten. ‘’Hey.’’ Zei ik glimlachend. ‘’Zo... Hoelang blijf je hier eigenlijk?’’ ik haaldemijn schouders op. ‘’Totdat ik mijn diploma heb en dan ga ik waarsgijnlijk naar een mode academie,als ik dat kan halen.’’ Taylor keek me bedachtzaam aan. ‘’Leuk,Nog een vraagje, kom je bij Phyllis op school of bij mij?’’ ik keek hem vreemd aan,zaten zij niet allebei op dezelfde school? ‘’Geen idee,ik ga naar de school hier midden in de stad,niet naar de hoge school.’’ Taylor lachtte. ‘’YES! Je komt bij mij in.’’ Vertelde hij met een grote grijns. Ik begon ook te lachen,iets wat niet anders ging door Taylors enthousiasme. ‘’Misschien kom je wel bij mij in de klas,zou dat neit geweldig zijn.’’ Ja super. En zo bleef Taylor de rest van het uur doorratelen.god wat lulde die jongen veel.

Reageer (1)

  • Giggle

    Hhaa, een échte luller:9~
    Sexy Hoor

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen