Joe POV.
We liepen naar binnen en Naomi ging gelijk naar boven. Ik liep met de anderen naar de woonkamer. "Wat hebben jullie er weer een zooitje van gemaakt" zei mijn moeder. "Zo is Joe" zei Kevin. "Nou en bedankt het is hier hartstikke schoon" zei ik. "Hmm schoon is het niet" zei mijn vader. "Nee er liggen 5 kopjes op tafel 6 borden de bank overhoop opgedroogd drinken op de vloer" zei Maria. "Nou dat is niet zo veel" zei ik. "Kranten overal papier ligt overal de prullenbak is vol en dan hebben we het nog niet eens over het hele huis" zei de moeder van Naomi. "Nou en bedankt ik ga naar boven" zei ik. "Nee Naomi en jij gaan eerst het huis schoonmaken" zei mijn moeder. IK slaakte een diepe zucht. "Ik ga Naomi wel weer halen" zei ik. "Oke dan zitten wij in de achtertuin als jullie ons nodig hebt" zei mijn vader. "Oke" zei ik en ze liepen naar buiten, ik stapte net op de eerste traptreede tot iemand mijn naam riep. "Joe!" riep iemand het klonk als mijn moeder. "Ja!" riep ik terug. "Kom is hier" kwam de strenge stem van mijn vader. "Wat is hier gebeurd?" vroeg mijn moeder toen ik buiten kwam. "Ik zie niks veranderd" zei ik. "De borden enzo staan buiten en al het water is opeens weg uit het zwembad" zei mijn vader. "Oke ik ga Naomi al halen" zei ik. Ik liep naar boven en ging naar mijn kamer, ik zag dat Naomi op het bed lag te slapen, ik ging naast haar liggen en sloeg mijn arm om haar heen. Kan me niks schelen dat ik alles moet opruimen als ik slaap maken ze me niet wakker ik sloot mijn ogen en viel in slaap.

morgen of vanaaf verder.

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen