Ik keek snel naar het raam, glimlachte, klemde mijn handen om zijn jas heen en trok hem naar me toe. Voor welgeteld 6 seconde plantte ik mijn lippen op die van hem, voelde mijn hart door me heen slaan, mijn maag die zich keerde en me helemaal gek maakte. Ik liet hem snel los en nog voor hij iets kon zeggen, rende ik naar binnen. Binnen was het weer stil, buiten het slaan van mijn hart. Ik hoorde mijn vader zacht tegen mijn moeder fluisteren en boven water lopen. Met een glimlach –te groot voor mijn smalle gezicht- slenterde ik de trap op, zijn geur zuiver in mijn neus en de warmte van zijn lippen op die van mij. Het blazen van een haardroger galmde door mijn oren toen ik op mijn bed ging liggen en het sms las dat ik gekregen had.
If this is the way you say, yes… than we should just get married! That’s how they do it, don’t they?
Ik grinnikte bij zijn woorden, drukte snel een antwoord dat hem terug op de grond zou zetten.
Don’t forget what you did and what I told you. Just prince, not king…
Het duurde even voor hij antwoordde maar zijn antwoord maakte me gek.
Not yet, but I could be your prince if you would let me! Goodnight, my princess don’t let the dragon eat you..
Ik glimlachte naar mezelf, mijn hart en de kamer. “Dus, jullie zijn terug samen?”
Ik rechtte mijn rug, keek geschrokken naar haar gedaante.
“Kim! Het is prachtig, waarom heb je dit nooit eerder gedaan?”
Ze haalde haar schouders op en ging met haar vingers door haar lange bruine haren. Ze was zelfs nog perfecter dan ervoor. “Een nieuwe ik!” zei ze en keek walgend naar al de zwarte kleren in haar kast. “We moeten shoppen, ik wil wat kleur…”
Ik wilde haar vragen of ze gek geworden was maar bedacht me en liep naar haar toe, kuste snel haar wang.
Alles was te perfect!

Reageer (7)

  • MadeInHeaven

    Ben ik de enige of heeft er nog iemand last van hartkloppingen en hyperventilatie als hij dit hoofdstuk leest??
    Hahah echt mooooi verhaal ik zit hier al meer dan een uur aan te lezen :D Ik ben verslaafd <3

    1 decennium geleden
  • Ante

    Snel verder meisje !

    1 decennium geleden
  • galupy001

    dit is gewoon geweldig
    snel verder
    (lol)

    1 decennium geleden
  • xLisaaLand

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH; geweldig =D

    1 decennium geleden
  • OHMYNANDO

    Oehhh verder :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen