Foto bij Hoofdstuk 51

*de volgende dag*
Nickita word wakker en voelt dat haar enkel stijf is ze kijkt er naar en ziet dat hij dik en blauw is geworden ze denkt dat zal wel mee vallen dan stapt ze uit bed en voelt ze dat het pijnlijker is dan ze dacht en begint te schreeuwen van de pijn
Tom schrikt wakker en zegt wat is er?
Nickita: nee niks zag een spin
Tom: oh okey en hij draait zig om en gaat verder met slapen...
Nickita loopt zo normaal mogenlijk naar benden en gaat op de bank zitten met der voeten op de tafel.
Georg komt beneden met de rest het is 13:00uur en tom ligt nog steeds te slapen.
Georg stoot tegen Nickita der voeten aan en Nickita trekt en gezicht als of ze onplotft van de pijn Selita ziet het en loopt naar der toe en zeg laat je enkels zien
en zo laat nickita der enkel zien zie nix aan de hand.
Selita: ANDERE VOET!
en Nickita laat der andere voef zien.
Selita mooi jij gaat naar de dokter
Nickita: NEEEEEEEEEEEE NIET DE DOKTER en probeerd weg te rennen GUSTAV HOU DER TEGEN!!!!! en zo houd gustav Nickita tegen.
Selita: Bill zet de auto klaar we rijden meteen naar de dokter.
en zo sleuren ze Nickita mee de auto in tom ligt nog steeds te pitten.
aan gekomen bij de dokter ze konden meteen door lopen de dokter keek er naar en zei dat word naar het ziekenhuis hier zijn de papieren en geeft ze aan Bill.
en zo reden ze naar het ziekenhuis.
bij Tom hij komt benden en zeg goeie middag.
en kijkt er rond en zeg BILL GEORG GUSTAV NICKITA SELITA!!!! WAAR ZIJN JULLIE??
en krijgt geen antwoord hij loopt naar de keuken en haalt er een fles melk uit de kast en een pak cornfleeks en gaat voor de tv zitten.
dan gaat Toms telefoon en neemt op het is Georg die um beld Tom: ja wat?
Georg: we zijn naar het ziekenhuis
tom valt op de grond en gooit zijn eten over zijn kleren.
Tom: wat moeten jullie in het ziekenhuis?
Georg: ik moet hangen we zijn er doeiii en hing op.
voordat tom nog wat kon zeggen had georg al opgehangen
en zo liepen ze met Nickita naar binnen ze liepen naar de balie en ze konden meteen door lopen naar de kamer waar ze heen moesten.
ze zaten daar even te w8ten op de dokter er kwam een dokter hij keek nog eens naar der voet en zei toen we moeten een rundgefoto maken van je enkel hier is een rolstoel en Nickita ging er in zitten en werd bestuurt door de dokter zelf ze ging op de tafel zitten met der voet op een soort van steuntje en de dokter ging achter het glas zitten en makte 4 foto's
na 20 min waren de foto's ontwikkeld en hij lied de foto's zien de dokter zei nouw ik vrees dat je enkel zwaar gekneust is dat is 3 weken rust houden en je krijgt krukken mee van ons Nickita ging weer in de rolstoel zitten en werd naar de andere ze zei dat der enkel zwaar gekneust is.
der enkel werd verbonden en ze kreeg krukken mee.
Nickita: bedankt hea sel nu moet ik 3 weken rust houden en op krukken lopen.
Selita: graagedaan hoor
Tom had onderhande alles opgeruimd. en zich op gefrist en zich aan gekleed.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen