Foto bij Chapter 40. Angel

Ryans pov:

Samen met Chaz en een paar andere vrienden ben ik aan het skaten in het park, waar ook een klein skatepark is. Al vanaf dat we het park inkwamen waren mijn ogen gericht op een meisje dat tegen een boom aanzit. Ze heeft hele lichte blond haren en ze staart geconcentreerd naar iets wat ze in haar handen houd. Opeens gooit ze het ding, wat haar mobieltje blijkt te zijn, weg en begint te snikken. Ik kijk even naar Chaz. 'Ga maar. Ik zag je al de hele tijd kijken,' grijnst hij. Ik knik dankbaar naar hem en loop in de richting van het meisje. Haar mobieltje raap ik op. 'Gaat het?' vraag ik. 'Ik ben weggelopen voor mijn vriendin die doodziek is. Ik heb de hele tijd mijn mobieltje gevolgd waar het adres opstaat en nu opeens is die batterij leeg! Ik wil haar zo graag nog een keer zien!' snikt het meisje. Ik leg mijn arm om haar schouder. 'Ik kan je wel helpen. Ik ken bijna iedereen in Atlanta,' zeg ik. Ze kijkt me aan en ik zie dat ze blauwgrijze ogen heeft. 'Wil je me echt helpen?' 'Ja, natuurlijk,' antwoord ik. Ik help haar overeind. Mijn ogen glijden over haar lichaam. Ze is ontzettend dun en haar ribben steken uit. 'Wil je alsjeblieft niet zo naar me kijken,' vraagt het meisje zacht. Ik richt snel mijn ogen weer op haar gezicht. 'Ik ben Ryan.' 'Ik ben Angel.' Er valt een stilte. 'Mooie naam. Dus, ehm, wie zoek je?' vraag ik. 'Ik heb haar jaren niet gezien, dus ik hoop dat ik goed zit. Ze zou op dit moment bij die Justin Bieber moeten leven. Maar dat klinkt zo onwaarschijnlijk.' Mijn wenkbrauwen schieten omhoog. 'Ja, mij ook wel want hij is mijn vriend. Er is op dit moment wel een meisje bij hem, maar...' Angel kijkt me geschokt aan. 'Hoe is ze? En hoe ziet ze eruit?' vraagt ze. 'Stil, praat niet tegen ons, bang,' som ik op. 'En ze heeft zwart lang haar en groene ogen.' 'Waar woont hij?' gilt Angel bijna uit. 'Ik kan je er wel heen brengen. Hoezo eigenlijk?' zeg ik verbaasd. 'Het is Faith,' zegt ze met tranen in haar ogen. 'Ik moet naar haar toe.' Ik pak haar hand vast. 'Kom, ik breng je,' zeg ik. We lopen terug naar de jongens. 'Zo, zijn jullie nu al een stelletje?' vraagt Chaz. Ik word rood en laat snel haar hand los. 'Ze is een vriendin van Faith, en is naar haar op zoek,' zeg ik. 'Ik ga wel met jullie mee. Ik wil Justin graag zien. Volgens mij gaat het niet zo goed met hem,' antwoord Chaz. 'Hij heeft het moeilijk.' Chaz en ik pakken onze skateboards. 'Dat meisje is wel heel mager he,' fluistert Chaz. 'Ja, ik weet niet wat er is. Ik weet trouwens ook niet waar ze Faith van kent,' antwoord ik. 'Je vind haar leuk, he,' zegt hij. Ik word rood. 'Valt het op?' 'Voor mij wel, ik ken je nu onderhand wel,' grinnikt hij. We lopen terug naar Angel. 'Zullen we gaan?' vraag ik. Ze knikt en met z'n drieën lopen we het park uit.

Reageer (7)

  • Auset

    Aaaaaah, snel verder <333

    1 decennium geleden
  • Jeaniinee

    Jij moet verder!!(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen