Sacred part 2
en omdat ik dit deel kwijt was stond het er niet eerder bij
xXx
8 december 2009 deel 2
Wanneer ik thuis kom,, druk ik het nummer van Sasja in. “Hii” ze heeft weer geslapen,, dat hoor ik aan der stem. “Sasja,, kan ik bij jou komen,, ik meot hier weg” “Kom maar” Ik hang op en loop weer naar deur. Wanneer ik hem open trek,, staat Robert net met zijn hand bij de bel. “Hey lieverd,, wat was er nou” Hij kijkt me bezorgd aan. “Alsof je dat niet weet” bijt ik hem toe,, maar hij blijft me nog onbegrijpend aan kijken. “Heb ik iets verkeerds gedaan??” “Jij zou me tog beschermen he” Ik ben nu egt boos,, en dat zal ik hem laten merken,, “Nou dat heb ik gemerkt toen James zijn hand op mijn bovenbeen had,, en niet weg wou halen” Ik smijt de deur met een knal dicht,, en gooi gauw de knip erop. “Zo nu kan je die kutsleutel ook niet meer gebruiken” schreeuw ik naar de deur. Ik loop naar de achterdeur en gooi die ook op de knip. Meteen gaat me telefoon,, “Wat” schreeuw ik wanneer ik opneem. “Moppie” het is Sasja,, “Ik moet naar me oma,, maar je mag wel mee als je wilt” “Nee,, ik heb besloten tog thuis te blijven,, ik bel je nog wel” en ik verbreek het gesprek.
Mijn telefoon trilt 7x keer achter elkaar,, 7 nieuwe berichten. Lieverd,, wat is er aan de hand?? sms me pleas x bericht nummer 2,, als ik iets verkeerds heb gedaan,, zeg dat dan,, ik maak me zorgen x alle 7 zijn van Robert,, hij maakt zich egt zorgen. Ik kijk uit me raam en zie Robert op de veranda zitten heel alleen op het trappetje,, dus ik besluit met hem te gaan praten.
Ik open heel zachtjes de deur en Robert hoort me niet. Ik ga naast hem zitten en hij kijkt me bezorgd aan. “hey” zeg ik zachtjes. “hey” hij kijkt me niet aan,, maar staart naar zijn voeten. “Ik wil niet meer naar James” ik kijk oon naar mijn voeten,, maar ik merk dat Robert me aan kijkt. “Heeft hij je iets aangedaan” Ik hoor de paniek in zijn stem. Ik haal me schouders op,, “Hij legde mijn hand heel raar op men bovenbeen en toen ik die weg haalde,, pakte hij mijn hand,, en legde ze daar gewoon weer neer” Ik durf hem nog steeds niet aan te kijken. “Hij weet dat je van mij bent” zegt Robert boos. Hij staat op,, en loopt weg. “Wat ga je doen” roep ik hem achterna. Hij draait zich om en kijkt naar mij. “Ik ga James ff duidelijk maken,, dat niemand aan jou komt” en hij loopt boos weg.
Ik zit er nog een minuut,, tot ik me bedenk dat hij James vast pijn gaat doen. Ik sta op en ren achter Robert aan. “Wacht” roep ik wanneer ik hem zie lopen. Hij draait zich om en steekt zijn hand uit naar mij. Ik pak hem beet en samen lopen we verder. “het spijt me” zeg ik als we naast elkaar hand in hand lopen. Hij blijft staan,, “waarvoor” hij pakt mijn andere hand ook en knijpt er bemoedigent in. “om het gezeik met James” “Das tog niet jouw schuld” zijn voorhoofd leunt tegen de mijn en zachtjes druk ik mijn lippen op de zijne. Zijn ene hand laat de mijne los,, en die legt hij op mijn heup waarna hij me dichterbij trekt. misschien is deze dag to niet zo slecht.
We lopen het cafe binnen,, en zien James bij de grote groep jongens staan. “James” zegt Robert op een manier die ik nog niet bij hem heb gehoord. “Ow,, heey,, alles opgelost” Hij kijkt me aan,, terwijl ik toch achter Robert sta. “Jij gaat even naar mij luisteren” hij grijpt James bij zijn schouder,, en trekt hem mee. De rest van de jongens staren naar mij,, tot ik de jongen zie die mij eigenlijk geholpen heeft. “Gaat het weer een beetje nikki” Ik knik,, “Sorry,, ik ben je naam vergeten” Hij steekt zen hand uit,, “Jason” Ik kijk of ik Robert zie,, “Laat die 2 maar,, kom hier maar bij zitten” Jason schopt een stoel tegenover hem naar achteren,, waar ik maar besluit op te gaan zitten. “Wil je wat drinken??” Ik knik,, en 1 van zijn vrienden staat op en haalt cola. “Wat heeft James nu weer gedaan” “Hoezo” “Robert is kwaad,, Leroy ga eens even helpen” Een grote man staat op,, “Doe Robert geen pijn” zeg ik zachtjes. De man kijkt me aan en knipoogt. “het komt wel goed” zegt Jason weer. Nog geen minuut later komt Robert erbij staan. Ik kijk hem aan en hij geeft me kus op me voorhoofd. “Kom je erbij zitten” Jason richt zich tot Robert. “Wil je nog blijven” Ik knik,, ik mag Jason wel.
We zitten er tot 6 uur en dan besluit ik om naar huis te gaan. Ik zeg de gasten gedag,, en zij hopen dat ik snel nog een keer langskom. Robert wil nog blijven,, maar brengt mij eerst naar huis. “Wat is er nu tussen jou en James gebeurd” vraag ik wanneer we buiten staan. “Hij valt je niet meer lastig,, zullen we het daarop houden” Ik knik en zo lopen we samen naar huis.
Reageer (12)
ga snel verder!!
1 decennium geledenxx
VERDER VERDER VERDER!
1 decennium geledenxxxx
samantha
Verder<3
1 decennium geledenoi^^ doordoor
1 decennium geledenga snel verder!
1 decennium geleden