Foto bij Hoofdstuk 41

Tom: dat laat ik geen 2x zeggen en hij loopt ook de lift in
de rest zit verbaast te kijken en zo van wat gaan die nou weer doen.
Selita: ow help ik weet het al Georg: wat??
Selita: wat hun gaan doen in de lift geloof me stax staat die lift stil en jaa hoor ze de lift stond stil tisen verdieping 1 en 2 Gustav: laat maar ik weet genoeg Georg: zullen we gaan wii-en? Bill: ik vind het best.
*Bij Nickita en Tom*
Nickita: we kunnen ut ook hier uit proberen
Tom: whaha en drukte het knopje in dat de lift stil stond tussen verdieping 1 en 2 ze begonnen hevig te zoenen na een tijdje waren alleen de broeken en de boxers uit Tom halde een condoom uit zijn broekzak deed um om Nickita sloeg der benen om Toms heupen heen en het begon zachtjes na 5 min ging het steeds harder en harder na een tijdje klonk er een luide kreun en ze kwamen allebei klaar halde het condom er af legde er een knoop in en troken ze hun kleren weer aan en drukte op het knopje zo dat de lift naar de 2de verdieping kon gaan daar aan gekomen stapte ze uit.
*bij de rest*
ze zagen dat het bijna etens tijd was voor hun dus Selita smste naar Nickita van de ze gingen eten ze kreeg een smsje terug van man we zijn net die lift uit maar we komen wel tot zo Selita las ut smsje en d8 okey nouw ja en ze gingen langzaam naar het reatourant doen ze der kwamen zagen ze dat Nickita en Tom der al waren en d8 okey zijn wij nou zo langzaam of zij hun gewoon snel ze gingen er bij zitten bestelde wat te eten an het eten gingen ze zich klaar maken voor het concert ze namen de lift naar boven toen ze op de 2de verdieping kwamen liepen ze naar hun kamers Selita klede zich om en Bill ook Selita had haar lievelings zwarte broek met haar favo riem (zwart wit geblokt zo'n riem die Bill ook heeft) om alleen wist ze niet wel shirt ze er bij aan moest trekken Bill pakte een Shirtje van haar en zei trek deze aan het was een rood zwarte shirt met een doods kop met vleugels Selita lachde en ik wist het dat jij die zal pakken maar trek um wel aan en zo trok ze um aan en pakte toen ook der vest met gekleurde doods kopjes. toen klaar waren ging ze naar de bad kamer en pakte der make-up en ging zich op maken Bill kwam er bij staan en keke hoe zijn vriendin een beetje het effect van zijn oogen kreeg.
toen ze klaar was deed ze een staartje in der haar en zei klaar en gaf Bill en zoen.
ze liepen de kamer uit de rest kwam ook zijn kamer uit en ze liepen samen naar de lift en zo naar de bus. toen ze in de bus zaten reden ze ongeveer 30 min naar heet concert gebouw er stond een rij van vanaf het dicht bij zijnde winkel centrum Nickita: tering wat een fans en ze reden naar de artisten ingang dar pakeerde ze de bus en ze liepen snel naar binnen de spullen stonden al in het gebouw en alles was al neer gezet dus de jongens konden zo beginnen met de soundchack.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen