Foto bij Hoofdstuk 18

na 5 min ging de bel en ze schrokken bijde wakker
Nickita: doe die kut wekker uit Tom: dat is de bel zal het maar als wekker hebben Nickita: nee dankje en ze liepen samen naar het muziek lokaal ze hadden muziek les Bij nikita georg en Gustav Georg schrok ook wakken en zij liepn ook naar hun les zij hadden nederlans bij de andre Bill en selita zaten al in het lokaal als nickita en tom ook naar binnen lopen Selita: lekker geslapen julie 2 Tom: kan beter Nickita: ja wel hoor tot die kut bel af ging Bill: haha Nickita: wat loop je nou te lachen is niet grappig hoor De muziek leeraar: vandaag mogen julie zelf weten wat julie gaan doen Tom en nickita: mooi en ze liepen alle 2 naar de gitaar Nickita: ik ga gitaar spelen dus de gitaar is van mij Tom: egt niet ik wouw al dus hij is van mij en ze lopen te vechten over wie de gitaar mag Bill: is nickita altijd z`n doordrammer Selita: wel als ze haar zin wilt hebben ja De leeraar zag ze vechten over wie de gitaar mag en zij okey omdat julie alebei de gitaar willen doe ik een getal onder de 10 tom jij mag eerst terwijl tom aan het denken is pakt nickita gewoon de gitaar en zegt haha ik heb hem lekker en gaat zitten en begint gewoon te spelen alsof er niks aan de hand was Tom staat egt heel verbaast te kijken eb zegt nou lekker dan nu kan ik niks doen Selita: haha ja tom moet je maar beter opletten nickita is heel snikie over dat soort dingen Tom: dat had ik nu wel door ja en ps ze speelt eigelijk wel goed Nickita: duhh ik ben het ik ben ook gewoon de beste in dat soort dingen Bill: phoe begint hier een beetje te stingen d8 dat tom al erg was maar jij ken er ook wat van Nickita: nou ja zeg ik heb geen eigendunk maar gewoon zelf vertrouwen Selita: jaja nick dat zeggen ze allemaal Nickita: wat is zo en ps tom als je toch persee wat wil doen ga je toch zingen ofzo Selita: ja tom we weten al hoe bill zingt maar we willen jou ook wel eens horen Tom: uhhh en word verlegen Nickita: haha kijk dat nou hij is verlegen geworden Bill: tipish tom hij is heel onzeker als hij moet zingen Selita: daar hoef je niet onzeker van te zijn hoor je kan vast wel even goed zingen als je broer en ze geeft bill een knipoog bill begint een beetje te blozen Nickita: okey weet je wat jij mag gitaar spelen dan zing ik er wel bij heb mijn nummer toch al af gespeeld en geeft de gitaar aan tom Tom: okey is goed als tom gaat zitten fluiserd nickita in toms oor je hoefd daar niet onzeker van te zijn hoor dat zing gedoe anders geef ik je wel privee zangles doe ik ook bij selita hoor en geeft tom een knipoog tom begint ligt te blozen en gaat dan spelen en nickita begint er bij te zingen even later valt bill ook in en word het een duet en selita komt er even later ook bij met de bas als het lied af is zegt bill die was mooi die moetn we een keer inzingen ofzo miss kunnen we er wat later mee tom selita en nickita: is goed hoor dan gaat de bel en ze hebben pauze ze lopen naar de aula en daar zien ze nikita georg en gustav al zitten en ze beginnen over van alles te praten dan gaat de bel weer en Lisanne georg en gustav hebben nu duits en nickita bill selita en tom nederlands....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen