Foto bij Hoofdstuk 4

de volgende ochtend Selita stond op en ging zich klaar maken voor school. na 10 min was ze klaar en ze ging naar beneden en at even wat en ging naar buiten en liep naar Nickita der huis ze wilde net aan bellen toen Nickita de deur open deed en zei woow skrik me dood. Selita: whaha zo eng ben ik nou ook weer niet heet geen Bill Kaulitz hea Nickita: nee gelukkig niet dan had ik meteen een harverzakking en lachde enze gingen naar school lopen. aan gekomen op school zagen ze Lisanne nergens dus gingen ze kijken of ze binnen zat toen zei Selita kijk nik nikita heeft de 1ste 3 uur vrij Nickita: WTF dat kind heeft ook geluk. en toen ging de bel.
ze gingen naar de les na 2 lessen waren ze uit maar nu niet want ze moesten naar het staf lokaal en daar zaten ze dan hoor met zijn 4ren in het straf lokaal Nickita naast Tom en Selita naast Bill Selita schreeuwde naar Nickita IS HET GEZELLIG DAAR!!?? Nickita: NEE DAAR!!!! Selita: NEE OOK NIET!!Bill: Man ik hoef niet doof te worden hoor Selita schtreeuwt naar Bill NOUW EN JIJ BENT HET MAAR!! Tom: DOE NORMAAL!! Nickita: IK HOEF NIET DOOF TE WORDEN
Tom: nouw en jij bent het maar Selita: EY ZINNEN
DIEF!!
Na een uutjes Zegt Selita nu is ut nie meer leuk.
Nickita: nee idd en ze gingen wat praten Selita schreeuwt dan WAAAATTT!!! zijn jullie Van Tokio Hotel!!!!
Bill: jaa wij zijn van Tokio Hotel.
Nickita: who the hell is Tokio Hotel is dat een Hotel in Tokio?
Tom: ben je gek nee we zijn gewoon een rock band hoor
Nickita: what ever
Selita: Dus jullie zijn die jongens van dat nr Durch dem monsun?
Bill: Jaa dat zijn wij en ik ben de zanger er van.
Selita: als ik had geweten hoe jullie er uit zagen dan had ik jullie nooit zo gepest.
Tom: hoezo niet?
Selita: Omdat ik fan van jullie ben daarom.
Tom: serieus?
Selita: jaa.
Nickita: GOD!!
Selita: wat nouw god das mijn stopwordje ja.
Nickita: ja so mijne What ever.
Selita: GOD!!!
Bill en Tom: Nouw is het vrede tussen ons??
Nickita en Selita: ja het is vrede tussen ons.
Bill: mooi zullen we vanaaf wat gaan doen met zijn
6en???
Nickita: ik vind het best nu kan ik toch nie meer de muren van de school bewerken samen met Selita en af en toe met Lisanne.
Bill, Tom, Nickita en Selita lopen de school uit Bill en Tom zijn op de fiets
Selita en Nickita wilden net weg lopen dan zegt Tom willen jullie een lift?
Selita: Ja is goed en sprong bij Tom achter op Nickita: ja d8 het niet ik ag bij hem achter op.
Selita: GOD ik ga wel bij Bill dan okey
Nickita: okey *bigsmile*.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen