Foto bij 33. Goedemorgen, goed geslapen?

De volgende morgen werd ik wakker van mijn wekker die afliep. Ik drukte hem uit en zag dat het al 9 uur was. ik had goed geslapen deze nacht. Beter dan ik verwacht had, want met die rollercoaster van emoties die ik gisteren had doorgemaakt had ik een heel ander vooruitzicht gehad. Ik draaide me nog eens om in mijn bed en gaapte nog eens. Eigenlijk was het best nog grappig. Normaal moest ik nu op school zitten, maar ik lag nog lekker in bed. Net als Friedolien, dat kon ik wel raden. Tegen dat zij uit haar bed raakt. Ik lachte in mezelf. Plots besefte ik dat ik gisterenavond nog een berichtje had gehad, maar dat ik niet meer gekeken had ernaar, omdat ik te moe was. ik grabbelde mijn gsm van het nachtkastje toen hij plots uit mijn handen op de grond viel. “ Oh, great.” Mompelde ik. Ik hing half uit mijn bed om mijn gsm van onder mijn bed te graaien toen hij nogmaals vibreerde. Man, wie zend er nu op dit uur al een berichtje? Toen ik mijn gsm eindelijk van onder mijn bed had gehaald en me terug neerplofte zag k dat het er 2 van Bill waren. Vlinders vlogen door mijn buik. Wat zou hij gezonden hebben? Ik opende eerst het berichtje van gisterenavond. ‘ Oké, is goed hoor lieverd. Slaapzacht (; Xxx’ Mijn hart bonsde als een razende in mijn borstkast en ik voelde een ontroering door heel mijn lijf sidderen. Wat lief! Snel opende ik het berichtje dat ik net had gehad van hem. ‘ Goedemorgen lieverd, goed geslapen? Ik hoop nog steeds dat je niet ziek bent geworden door het weer van gisteren? X ‘ Bij het lezen van dit berichtje kreeg ik tranen in mijn ogen. Hij was zo bezorgd! Wat lief. Maar meteen nadat ik dat gedacht had, kwam mijn moment van bezinning boven. Hij vroeg het vast maar zodat hij zich niet schuldig hoeft te voelen als ik ziek ben. Anders zou hij gaan denken dat het zijn fout was. ik beet op mijn onderlip. Die domme gevoelens ook! Het liefst van al zou ik ze kunnen uit zetten. Als ik me dan weer gelukkig voel, omdat ik verliefd ben op hem, komt meteen het gevoel boven dat hij gewoon een vriend is, en hij niet meer wilt. Wat scheelt er toch met mij? ik schudde even mijn hoofd en ging rechtzitten in mijn bed. Vervolgens zond ik een berichtje terug met de tekst : ‘ Hey, ja hoor ik heb zeer goed geslapen. (; En je hoeft je geen zorgen te maken Bill, ik ben nog nooit zo gezond geweest. X’ en ik drukte op verzenden. Vandaag was de laatste dag training, normaal gezien. Want als het vandaag niet goed was, wist ik dat er morgen nog één zou volgen. Ik ging zeker extra mijn best doen vandaag, want ik wilde morgen thuis zijn, zodat ik mijn koffer kon maken. En misschien zou ik nog even langs kunnen gaan bij Bill? ik hoopte het. Dat was nog een reden te meer om goed te trainen vandaag. Ik voelde me bij die gedachten terug wat hyper worden. Ik stond recht en liep naar mijn kleerkast. Wat zou ik vandaag aandoen? Ach niets speciaals, dacht ik. Ik grabbelde een jeansbroek van een kapstok en nam één van mijn T-shirts die in een te overvolle lade lagen. Ik kleedde me snel om en liep naar beneden om te eten.

De rest van de dag verliep zoals gewoonlijk. Ik ging naar training samen met Friedolien. En godzijdank! Alles ging gewoon perfect die dag. Als het ook zo was in Mie, zou het echt een perfecte wedstrijd worden. Irina deelde ons mee dat we dus geen training zouden hebben morgen. Toen ze dit zei vond er natuurlijk een vreugdedansje plaats tussen ik en Friedolien. Irina moest met ons lachen. Het was verwonderlijk hoe goedgezind ze was deze week. Ze moest er echt wel een heel goed oog op hebben. Nog melde Irina dat we om 13 uur zeker op de vlieghaven moesten zijn. Ik en Friedolien beloofden dat we op tijd gingen zijn. 1 keer zijn we te laat geweest op ene training, met als gevolg dat we een conditie training hadden gekregen van zeker een uur. Nooit zijn we nog te laat geweest. Nooit!

Reageer (5)

  • xHOBBIT

    Phaha x'D Conditie trainingen zijn een HEL! ;o
    Maar was is turnen toch zo fun! ; )
    En jou verhaaltje ook! =)
    xx

    1 decennium geleden
  • ImaginaryWorld

    snel verder :)

    1 decennium geleden
  • TearIsland

    super
    snel verder(flower)

    1 decennium geleden
  • Shivaughn

    Ik HAAT condotie trainingen :(
    Snel verder, je schrijft mooi :) x

    1 decennium geleden
  • Feltbeat

    Snel verdeer

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen