Bill pov.


er was nog niemand op. Half slapend liep je de trap af, naar de keuken. In de living lagen nog allerlei resten van snoep en popcorn. Uit de keukenkast haalde je een doos Muesli. Je gooide de helft van je kom vol en ging aan tafel zitten. De stralen van de ochtendzon schenen binnen. Het gaf een warm gevoel. uit de koelkast nam je een brik fruitsap. in de hal hoorde je iemand de trap afslenteren. op de klok was het nog maar 9u30. 'Zo vroeg? wie kan dat zijn? ' In de keukendeur kwam Tom tevoorscjind. zijn dreadlocks samengebonden in een staart. 'Dag broertje, zo vroeg wakker?' Tom nam ook een kom muesli en een tas fruitsap. 'Ik kon toch niet meer in slaap vallen.' Tom keek voor zich uit. hij roerde stees in zijn muesli maar at er niet van. Hij gaf je niet eens een blik. Je voelde het. Er was iets met tom. Was tom blij, jij voelde het. Was Tom ongelukkig, jij voelde het. Was Tom Bang, jij voelde het. En nu voelde je het weer, hij zat ergens mee. Je ging rechtover Tom zitten. zodat hij je wel moest aankijken. Hij ontsnapte even aan zijn gedachten en keek je diep in de ogen. ' het is Mara.' kwam er plots uit zijn mond. ' Ze verzwijgt wat voor me' 'Dat van het park? Je nam nog een hap van de muesli en zette vervolgens de meusli opzij. tom knikte.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Sacrilegious

    wnr komt t vrvolg? tis t spannend xD
    tis gwn gweldig(cool)

    1 decennium geleden
  • Doomedlion

    like it ^^ Snel verder ^^

    1 decennium geleden
  • Matix

    Vdr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen