Een zachte snik verlaat mijn lippen en ik voel hoe Yu een kus op mijn haar drukt. ‘Stil maar. Je mist haar, hè?’ Ik knik en veeg mijn tranen weg. ‘lees nou maar door.’ Yu lacht zachtjes en begint in het volgende mapje te lezen. Af en toe strijkt hij langs mijn arm, zodat ik wakker blijf. Na een tijdje zakken mijn ogen echter helemaal dicht. ‘Zullen we maar gaan slapen? Je bent echt vreselijk moe, of niet?’ Ik kijk slaperig op naar Yu en knik. Gelijk loopt Yu op me af en tilt me in zijn armen. Hij loopt de deur uit. Zijn schommelende armen maken me slaperig, maar ik mag niet in slaap vallen. Dat is te gevaarlijk. Rustig neemt Yu me mee naar boven, waar Jamie al in bed ligt. De dag is snel gegaan, besef ik me. Yu legt me voorzichtig naast Jamie onder de dekens en drukt een kus op mijn voorhoofd. Daarna trekt hij zijn shirt en broek uit en klimt naast me onder de dekens. Snel kruip ik op zijn warme borstkast. Ik moet er ten slotte van genieten, zolang het nog kan. ‘Ik houd van je.’ Fluistert Yu zacht. Ik kijk op en druk een kus op zijn lippen. ‘Ik ook van jou.’ Na die woorden sluit ik mijn ogen en val in een diepe slaap.

‘Kira, liefje. Word eens wakker.’ Ik kreun en open mijn ogen. ‘Good morning sunshine.’ Lacht Yu en hij streelt me over mijn wang. Ik kreun nog een keer en draai me om op zijn borst. ‘Moet ik je onder de koude douche zetten?’ Ik grom zacht en kijk op naar Yu die me grijnzend aankijkt. ‘Niet nodig hoor, schat.’ Mompel ik sarcastisch. ‘Ik ben al wakker.’ Ik wil me uitrekken, maar Jamie’s armen zijn om me heen geklemd. Zachtjes strijk ik mijn zoontje door zijn zwarte lokjes en hij kreunt zachtjes. ‘Zeg, liefje?’ fluister ik naar Yu. De jongen kreunt instemmend. ‘Zullen we vandaag iets met Jamie gaan doen?’ Yu drukt een kus op mijn haar. ‘Das een geweldig idee, maar wat?’ Ik sluit mijn ogen en denk diep na. Ik kan alleen niets verzinnen en na een tijdje val ik bijna weer inslaap, omdat Yu’s borstkast zo rustig op en neer deint. ‘Damn ik weet niks en ik word slaperig van je!’ Yu lacht en zucht daarna diep. ‘ Ik weet misschien wel wat, maar dat is wel een eindje rijden…’ Ik kijk hem aan. ‘Das toch geen probleem.?’ Yu lacht. ‘Goed dan.’ Zachtjes schud ik aan Jamie’s arm. Het kleine jongetje wordt langzaam wakker. ‘Mama?’ fluistert hij verward. ‘We gaan wat met zijn drieën doen vandaag, lieverd.’ Gelijk is Jamie wakker en kijkt naar Yu. ‘Papa!’ roept hij uit en hij geeft Yu een knuffel. Yu lacht en knuffelt hem ook . ‘Kom op knul, we moeten nog een heel stuk rijden’ Jamie knikt blij en springt op. Hij rent bijna tegen Ilias op, die de kamer net in komt, en loopt zonder sorry te zeggen weg. ‘Die had haast.’ Mompelt Ilias. Ik lach. ‘Die vindt het idee om iets samen te gaan doen wel heel leuk.’ Grinnikt Yu ook. ‘Gezinsuitje?’ vraag Ilias me. Ik knik en pak wat kleding uit mijn kast. ‘Moeten we weg?’vraagt Yu me. Ik schud mijn hoofd en loop naar mijn kamerscherm. Ik stap er achter en trek mijn kleding uit. Er klinkt een geluid en ik kijk op. Recht in Yu’s ogen, die net boven de rand van het scherm hangen. ‘Kun je het zien, liefje?’ Yu schudt zijn hoofd. Ik lach zacht en trek een schone bh aan. Ineens voel ik twee handen op mijn naakte buik. Geschrokken kijk ik om en voel Yu’s lippen op de mijne. Ik zoen terug en zijn hand glijd omhoog mijn bh in. Een kreun ontsnapt mijn lippen en ik trek weg. ‘En nu weg, bitte.’ Yu kijkt beteuterd en slaat zijn armen over elkaar. ‘Nou Yu! Mag ik me ook omkleden zonder besprongen te worden, of medelijden met je te krijgen?’ Yu lacht en drukt een kus op mijn lippen. ‘Schiet nou maar op. En waar ligt je make-up?’ Ik lach en wijs hoofdschuddend naar de spiegel. ‘Thanks.’fluistert Yu en hij drukt een kus op mijn slaap. Ik kleed me snel om en ga naast hem staan om ook mijn make-up te doen. ‘Klaar.’ Mompel ik na een tijdje. Yu reageert niet. Hij kijkt naar mijn juwelenkistje. Hij pakt de ketting die hij me gegeven heeft en hangt hem om mijn nek. ‘Waar is de jouwe?’ fluister ik zacht. Yu zwijgt en rommelt wat in zijn zak. Hij haalt hem eruit en laat hem me zien. ‘Die heb ik altijd bij me gehad en nog steeds.’ Ik glimlach en pak hem af. Rustig hang ik hem om zijn nek en kijk over zijn schouder in de spiegel. ‘Hij staat je mooi.’ Fluister ik bewonderend en ik geef hem een kus. Yu glimlacht en drukt een kus op mijn neus. Hij knuffelt me en ik leg mijn hoofd in zijn nek. Als ik mijn ogen sluit besef ik me wat. Ik besef me hoe hongerig ik ben. Steels kijk ik naar Yu’s zijn aderen. Snel stap ik bij hem vandaan. Yu kijkt me aan. ‘Wat is er liefje?’ Ik kijk hem hulpeloos aan. ‘Ik heb trek.’ Yu lacht en houd zijn pols op. ‘Hapje?’ Ik kijk hem geschrokken aan. Dat was wel wat ik wilde, maar durf ik het ook?

Reageer (3)

  • Vargas

    Jamie is schattig ^^
    Yu de oversekste sexyheid <'33
    Snel verder !!

    1 decennium geleden
  • TearIsland

    super(H)
    snel verder please(flower)

    1 decennium geleden
  • Vanamo

    ooh hij is echt supéééééééér geniaal ga maar snel verder en wat is hij weer lief voor haar echt geniaal

    (flower)

    XXXX(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen