DJ GIRL 10
sorry dat het zolang duurde.
*Jessica Pov* Je zit al een week vast. Je werkt dag en nacht. Jongen: Op schieten! Je maakt overal schoon en nog is het niet goed. Dan komen er vrienden binnen die altijd rond deze tijd komen. Jongen1:Eey sgatje ben je weer bezig met schoonmaken? Jij:Ja dat zie je toch zak. Jongen1:Zeg dat niet nog eens. Je kijkt hem boos aan en loopt naar de bar met je rokje aan de achter kant vast gepakt. Maatje:Laat je rok los. Je staat net achter de bar en laat dat de rok los. Jij:Waarom moet ik een hoeren rok aan die zo kort is? Jongen2:Niet zeuren ja kan ook naakt lopen! Jij:Nee laat maar.. En pakt drinken voor de jongens. En loopt naar de Tafel. Jongen3 slaat op je kont en je slaat keii hard met het dienblad die je in je handen hebt en rent weg. Je pakt een hele lange jas en rent naar nergens. Je rent zo hard je kan halver wege schop je je schoenen uit en rent verder op je bloote voeten het doet veel pijn maar dat maakt je niks uit.
de jongens rennen je achterna
nisk of niemand komt je achterna
Je rent nog harder dan dat je eigenlijk kan. Een jongen heeft je bijna tepakken maar dan komt er een hond die de jongen bijt. Je gooit je haar los en rent nog harder. JE zoekt naar de straat waar je hoort. Je telefoon is afgepakt dus je kan niet bellen. Je rent en huild de hele weg. ALs je een straat door rent en dan nog en daar nog 10 achter zie je de bus rijden. Je schreeuwd: STOP!STOP! De bus stopt en je zie Georg uitstappen en op je af rennen maar hij stopt en als je kijtk zie je een auto aan komen en je wilt net weg gaan maar jebent telaat en
ziet alles zwart worden.
je ziet alles paars en rood worden en bent dood
wel doe goede hoor
*Gustav Pov*
Je kijkt hoe Jessica erbij ligt.
Tom heeft de hele tijd haar hand vast en haalt soms een plukje haar uit haar gezicht. De zuster komt de kamer binnen en doet meteen een knoopje los als ze Tom ziet. Tom let er niet eens op. Hij is tedruk bezig met Jessica. Zuster:Wie is het vriendje van haar? Tom draait ze hoofd en kijkt de zuster even aan en dan kijkt hij weer trg naar Jessica.
Hij heeft de laatste paar dagen zo slecht geslapen omdat hij eerst lij was dat Jessica trg was en dan gebeurd er dit. Stella ligt op het bed naat der zus. Zuster:Jongedam wilt je nu bij de jongevrouw weg gaan? Je wou wat zeggen maar Tom reageerd zo heftig dat je niks zegt. Tom:Laat haat lekker stomme trut ga een eind rijden maar laat Stella met rust ze doet toch niks verkeerd? Nee nou dan! En nu weg wezen! De zuster kijkt heel erg geschrokken en loopt dan weg. Tom gaat weer zitten en kijkt weer naar Jessica. niemand zegt wat. Bill:Tom we moeten zo echt naar huis. Tom:Ik blijf hier. Kiara: Dat kan niet dan wil Stella ook blijven. Tom:Kaat haar dan lekker blijven. Stella:Ik blij als Tom blijft. Jij:Laat Stella maar blijven Tom let wel op Stella. Georg:Ik ga alvast hoor. Kiara:Ik ga met je mee. Bill:Ik blijf nog even. Jij:Ik ga ook alvast tot zo Bill en Tom let goed op Stella. Tom:Ja!
*Tom Pov*
Bill:Tom. Jij:Wat nou weer?! Bill:Je hoeft niet zo tedoen hoor! Jij: Sorry zeg het maar. Bill:Ik heb gwn het idee dat Kiara me probeert te ontwijken. Jij:O Bill:Aan jou heb ik nu ook weinig. Jij: Sorry hoor maar alsof jij zo spreekbaar zou zijn als je vriendin al 3 dagen in coma ligt hier in het ziekenhuis. Bill: Das waar. Jij:Ik zal wel even kijken een keer en met Kiara praten. Stella:Jessica word wakker plzz toe nou je mag niet weg gaan.Dan moet ik naar het weeshuis of trg naar mam en pap.Ik wil je niet kwijt. Jij:Het komt goed Stella. Stella: DAT ZEG JE NU MAAR ALS IEMAND DAT TEGEN JOU ZEGT DAN ZEG JE VAN DAT WEET JE NIET!JE KAN HET ALLEEN MAAR HOPEN! DUS ZEG HET DAN NIET TEGEN MIJ! Jij: Stella kom eens. Stella komt naar je toe lopen en je zet haar op schoot. Bill:Ik ga naar huis ik kom vanavond nog even alleen.Is dat goed? Jij:Ja hoor doe wat je niet laten kan. Bill:Tot zo. En loopt weg. Stella gaat tegen je aan liggen en doet haar ogen even dicht.
Ik hoop dat hij lang genoeg was.
Want ik ben weer even inspiratie loos geworden.
Gr. Mij
nein
nein
Reageer (7)
snel verder!
1 decennium geledenHIj Is SUPER(yeah)!!!
1 decennium geledenSnel Verder!!!