Ik kijk hem aan en sluit mijn ogen. ‘Ik…’ Yu strijkt zacht langs mijn wang en ik voel weer een traan naar zijn vinger zakken. Even schieten mijn gedachten naar toen ik gebeten werd. Een onverklaarbare pijn steekt door mijn lichaam en nog meer tranen rollen over mijn wangen. ‘I-ik wil je niet zo laten lijden als ik deed.’ Fluister ik bijna onverstaanbaar. Yu kijkt me aan en strijkt de tranen van mijn wangen. ‘Maar dat zijn twee hele verschillende dingen, denk ik. Ik heb geen idee hoe jij gebeten bent. Maar ik heb jouw. Geen Yami als gezelschap, maar jouw.’ De zwartharige jongen kijkt me smekend aan. ‘Alsjeblieft, Kira.’ Zijn ogen breken me, maar ik mag niet toegeven. Dit is voor zijn eigen bestwil. Yu blijft me smekend aanstaren en ik kan het niet langer meer weerstaan. Gelukkig voor mij gaat de deur open en komen Ilias en Ismael binnen. ‘Tante Chiyo vertelde ons wat. Is het echt waar, Yu? Wil jij vampier worden?’ Yu knikt kort en ik begin me machteloos te voelen. Kan ik hem wel stoppen? Hij lijkt vastbesloten. ‘Kira, gaat het wel?’Ik kijk op naar Ismael en haal mijn schouders op. Ik weet echt helemaal niks meer. ‘Ik heb geen idee.’ Ilias kijkt me even verbaasd aan en kijkt dan naar Yu. ‘Ow, nu snap ik het. Jij bent er tegen, hè?’ Ik knik. ‘Waarom? Als hij eeuwig leeft is hij voor eeuwig bij je. Waar ben je bang voor?’ Ik zucht. ‘Voor zoveel.’ Ilias knikt en een stilte volgt. Af en toe zie ik Ilias en Ismael’s ogen naar Yu gaan en op een gegeven moment staan ze op. ‘Wij gaan maar, voor je ons van Yu af moet schrapen.’ Yu lacht. En ik staar wat voor me uit. ‘Laters.’ Zeggen ze nog en ze verdwijnen door de deur. Ik zwijg en blijf staren. Opeens besef ik me dat ik de strijd weer verloren heb. Yu zal voet bij stuk houden en uiteindelijk zal ik breken. Of onze relatie. Dat is wat zeker is. ‘Waarom heb je me in godsnaam ontmoet?’ Mompel ik na een tijdje hulpeloos. ‘Waarom kon je niet gewoon verliefd worden op iemand zoals Dia?’ Yu kijkt me aan. Hij lacht niet, hij gaat dichterbij me zitten en knuffelt me. ‘Kleine kans dat ik nog langer bij Dia was gebleven, hoor.’ Mompelt hij en hij drukt een kus op mijn haar. Ik kijk op naar Yu. ‘Leg uit.’ Yu zucht en duwt me achterover op het bed. ‘Dia is mijn type niet. Daar ben ik allang achter. Het begon als een one-nightstand, maar ze klampte zich aan me vast. We kregen wat. Dagen werden weken, weken werden een maand. En nou ja, ik vond gewoon niets leukers. En toen was jij er ineens weer, in de supermarkt. Ik schrok, maar begon ook weer naar je te verlangen. Eerst dacht ik, dat ik je niet nog eens zou zien maar toen kwam Shin met je aanzetten. Ik wist niet wat te doen, dus gedroeg ik me niet zoals ik wilde. En toen die avond besloot ik te kijken hoe jij je in mijn buurt hield. En ik dacht dat ik wel gewoon met Dia kon zijn, maar er was iets veranderd.’ Yu slikt even. ‘Ik kreeg je gewoon niet meer uit mijn hoofd. Iedere keer als ik je zag, wilde ik je zoenen en iedere keer dat ik je wilde zoenen, zoende ik Dia. Om de verlangens te onderdrukken. Je wilt niet weten hoe vaak ik hard werd door jouw inplaats van door haar, maar dat zij dat wel dacht. Iedere keer dat ik in haar lichaam klaarkwam, leek mijn lichaam zich voor te stellen dat ik in jouw lichaam zat. Dat gaf wel eens pijnlijke momenten, omdat ik wel de goede naam moest kreunen. Anders was ik vreselijk de klos. En toen, alsof de goden mijn gebeden hadden verhoord, liet ze me alleen. Ik voelde me bevrijd en nam alle vrijheden die ik maar kon nemen. En je weet hoe dat geeindigt is.’Ik knik en kruip tegen Yu aan. ‘ En toen ik je die avond in bed legde, nadat we gezwommen hadden, besloot ik dat ik voor eeuwig bij je wil blijven. Wat ik er ook voor moet opofferen.’ Hij kijkt me aan met vuur in zijn ogen. Tranen zakken over mijn wangen. Het is officieel. Ik heb weer verloren.

Reageer (5)

  • Tethan

    Veel plezier in Stockholm :3! Enneh, dus nu word Yu een vampier? ;o Sexy -Wbw- En wat dei zei was echt best wle lief =D! Snel verder als ej were terug bent eh =3~?
    Xoxox

    1 decennium geleden
  • CryMirror

    snel verderrrr

    1 decennium geleden
  • Vargas

    Aah ik word gek!
    Deze story is zo verslavend dat ik het in 1 dag gelezen heb, en een deel van de vorige.
    En dan ben jij natuurlijk op vakantie.. Ik kan niet wachten tot er een nieuw deel komt ^^

    1 decennium geleden
  • Vanamo

    ooh ze heeft niet verlorene nou ja mischien ook wel maar ze zou toch blij moeten zijn of niet soms nou ja maakt ook niet uit hij is echt weer super

    Have fun in Stockholm (Y)
    en daarna ga je toch wel snel weer verder he vast wel

    (flower)

    XXXX (K)

    1 decennium geleden
  • TearIsland

    Yu is kei lief(H)
    Veel plezier in Stockholm(K)
    en dan snel verder he(A) (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen