Foto bij Part 14

Part Fourteen

'Maar Faith… ik… euh…‘ stottert hij, maar zelf heeft hij ook geen idee wat hij wil of moet zeggen. ‘WEG!’ Ik gooi één pump naar hem toe, die hij te nauwe nood ontwijkt. Hij twijfelt geen seconde en vlucht snel de hal in, met mij op zijn hielen. Met een klap gooit de deur open en rent naar zijn auto. Zover dat nog lukt met zijn xxl-broek. ‘En laat ik je hier nooit meer zien! Want dan maak ik Tommoes van je!’ schreeuw ik met een wat hese stem. Alle woede verdwijnt uit mijn lijf wanneer ik de laatste pump naar Tom smijt. Hard gooi ik de deur achter me dicht. Als ik de auto hoor wegrijden, besef ik pas wat er allemaal in die paar uur is gebeurd. Net alsof alle energie in één keer uit mijn lijf wordt gezogen, zak ik door mijn knieën. De eerste tranen van schrik stromen over mijn wangen. Ik haat Tom. Ik haat Bill. Ik haat ze allemaal. Ik haat de hele wereld!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • lunarosa

    Neuh, ze heeft hem niet gezien.. Alleen in elkaar gekickt:P

    1 decennium geleden
  • Conclusions

    Nee, ze heeft alleen maar Tom in elkaar geslagen :"D
    Snel weer verder, graag <3
    Groetjes (H)(K)

    1 decennium geleden
  • Breakfast

    Muahaha, tuurlijk hebben ze Tom niet gezien. ^^

    1 decennium geleden
  • Matix

    Snel verder

    1 decennium geleden
  • LucyRauwrr

    Super, snel verder!
    Xx(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen