Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • 1PinkiePie0

    Wrm doet hij dat! tegenslagen moet je door heen komen samen als verloofden of als vrienden het maakt noet uit maar je bent er altujd voor haar ook al zijn het duizenden tegen slagen waar julliendoorheen moeten!!!

    1 decennium geleden
  • MoonLove

    Oke ik loopt echt achter volgens mij :p

    1 decennium geleden
  • Sharidayenne

    YEAH!!! Ik was zo blij toen ik mn naam las en toen deed ik heel hyoer waardoor mn mammie mij nu heel raar aan het aankijken is(die zin klopt voor geen meter) EN komt er nog een foto van belgische taylor (da klink leuker dan nick (A))

    1 decennium geleden
  • Ravennn

    WTF WAAROM MOETEN MANNEN ALTIJD ZO ONUITSTAANBAAR DOEN! TOCH NIET TE GELOVERN! OMDAT HET ALTIJD TEGENZIT HOEF JE NOG NIET WEG TE GAAN (is bij mij ook gebeurd alleen was ik degene die het deed:$ Maar ik kwam erachter dat het niks oplost en het alleen maar erger maakt). Je moet elkaar steunen als het zo tegen zit en niet weglopen! Ze is verdomme net haar kind verloren en dan vertrekt hij ook nog. Ik zou zelfmoord plegen echt ik zweer het!

    1 decennium geleden
  • LannekeT

    OMG!!:O:|
    he lost his mind!!:|:O
    snel verduuuuuuuurr!!!!:9~:9~:9~(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen