Naomi POV.
Ik hoorde dat de deur van het slot ging, ik keek naar de klink zou ik hem open doen? Joe zit namenlijk wel onder de douche. Ik besloot de deur toch open te doen, ik liep naar binnen en zag dat Joe alweer aan het douchen was. Ik liep naar de spiegel mijn ogen waren rood en mijn gezicht nat van de tranen. Er verliet weer een snik uit mijn mond, ik keek naar de douche in de hoop dat Joe hem niet heeft gehoord en nee hoor hij gaat gewoon door met douchen. Ik draaide de kraan open en spoelde mijn gezicht af met koud water toen begon Joe opeens te zingen ik hoorde dat hij een zinnetje zong met When you look me in the eyes. Na een paar minuten stopte hij. "Naomi?" vroeg Joe. "Ja?" zei ik zacht zodat hij niet merkte dat mijn stem trilde want ik had weer gehuild toen hij het liedje zong. "Kun je de handdoek geven?" vroeg Joe. Hij schoof de deur een stukje open en hij stak zijn hoofd buiten de deur van de douche. "Is er iets?" vroeg Joe. "Nee hoor" zei ik zacht. Ik gaf hem de handdoek en ik wou de douche uitlopen. "Wacht nou" zei Joe. Ik stopte met lopen en draaide me om. "Ik kan zien dat je gehuild hebt" zei Joe. Hij was zo bezorgt om me en hij kende me pas 1 dag en onze eerste ontmoeting was ook niet zo best. Ik keek naar beneden, ik wou hem niet aankijken, ik begon hem steeds leuker te vinden maar dat kan niet, ik vond ze als homo's met die skinny broeken en hun liedjes vond ik ook al zo homoachtig maar nu ik hem heb horen zingen begin ik gevoelens voor hem te hebben, ik liet weer een traan over mijn wang glijden. "Hee kom is hier" zei Joe. Ik keek hem aan en hij stad zijn armen naar me uit. Ik liep naar hem toe en hij knuffelde me. "Ik weet niet wat er aan de hand is maar je kunt me vertrouwen ik zal het niet doorvertellen als je het niet wilt en ik zal je ook niet pushen dat je het aan een ander moet vertellen" zei Joe. Het is zo vertrouwd bij hem net of ik hem al lang ken. "Het is ingewikkeld maar ooit zul je er achter komen" zei ik, ik keek hem even aan en ik ging weer recht staan. "Ik begrijp het" zei Joe. Hij pakte mijn wangen vast en gaf me een kusje op mijn voorhoofd, de jongen waar ik verliefd op ben staat half naakt voor me met alleen een handdoek om en gaf me net een kusje op mijn hoofd. "Dankje als ik ooit iets voor je kan doen" zei ik met een glimlach. "Wil je mijn haren zo stylen?" vroeg Joe. "Ja hoor maar eerst omkleden roep maar als ik je haar moet stylen" zei ik en ik liep de douche uit naar mijn slaapkamer en natuurlijk ook die van Joe. Ik pakte een foto van mijn nachtkastje waarop mijn ouders stonden hand in hand, en ik stond er samen met mijn broer op. Ik was nog maar 2.

Misschien strx of morgen verder, ik moet zo om half 5 bij de dokter zijn namenlijk.

Reageer (3)

  • Secret20

    je weet dat joe van nature stijl haar heeft he?xD

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Ahw, Super!
    Snél Verder héé x3

    1 decennium geleden
  • Madrid

    snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen