Ik haaste me het huis uit en liep naar de plek waar ik Yu gister had zien weggaan. Mijn ogen vinden de jongen al snel. Zijn haar hangt nat in zijn ogen en zijn make-up is uit gelopen. Hij is doorweekt. Het is overduidelijk, dat hij hier al een tijdje staat. ‘Liefje? Ben je helemaal gek geworden?’ Fluister ik bezorgd en ik strijk een streng nat haar uit zijn gezicht. Yu’s ogen staan nog steeds dof en ineens geeft hij me een dikke, natte, knuffel. Ik knuffel hem terug en pak dan zijn hand. ‘Kom, voordat we door de bliksem worden getroffen.’ Yu knikt en volgt me. Snel neem ik hem mee naar binnen. ‘God, jullie lijken wel twee verzopen katten. Ga snel douchen voor hij kou vat!’ Is het eerste, en enige, wat tante Chiyo zegt. Ik knik en neem Yu mee naar boven. Daar pak ik wat kleding voor hem uit Ismael’s kamer en loop dan naar de grote badkamer in de kleder. Yu volgt me als een zombie. Ik krijg er de kriebels van. In de badkamer laat ik gelijk een bad vollopen. Dan draai ik me naar Yu en begin zijn jas uit te trekken. Yu kijkt me even aan en de rillingen lopen over mijn rug. Zachtjes streel ik langs Yu, door de regen afgekoelde, koude huid. ‘Wat heb je toch liefje?’ Yu schudt kort zijn hoofd en glimlacht waterig en nep. ‘Er is niks. Kom, dan gaan we opwarmen. Ik ben bevroren.’ Ik knik en staar naar Yu, terwijl hij zich verder uitkleed. Ik kan nog net mijn kwijl binnen houden terwijl stukje bij beetje minder kleding zijn lichaam bedekt. Langzaam laat Yu zich in het water zakken. Een zachte kreun van genot ontsnapt zijn lippen. Ik laat me op de rand zakken. Mijn hand glijdt in het warme water en begint er wat mee te spelen. De warmte in de badkamer maakt me suf en dat is gevaarlijk. ‘Kom je er niet in?’Ik schrik op en kijk in Yu zijn ogen. Die me nu dichtbij in het water ligt aan te staren. Loom schud ik mijn hoofd. ‘Beter van niet.’ Yu knikt, maar trekt me ineens het water in. Ik schrik en slaak een gilletje, maar zodra het water mijn stijve spieren ontspant zucht ik genietend. Blijkbaar heeft mijn lichaam, met die twee slokken van gisteren, genoeg gehad om Yu nu te verdragen. Rustig ga ik tegen Yu aan liggen. Zijn huid is alweer wat opgewarmd. Na een lange tijd pakt Yu een fles zeep en begint mijn, inmiddels naakte, lichaam in te zepen. Ik geniet van zijn aanrakingen en begin hem ook maar te wassen. Als we beiden schoon zijn, drogen we ons af en kleden ons aan. Het geluid van de donder, klinkt nog steeds hard door het huis. Hand in hand lopen we de kelder uit naar de kamer. Waar Jamie aan het eten en aan het praten is. ‘Jamie, niet met volle mond praten.’Zeg ik streng. Jamie knikt en eet zwijgzaam verder. ‘Ah, jullie zijn opgewarmd. Kom, ga zitten!’ Ik ga rustig naast Jamie zitten en Yu gaat ook zitten. Tante Chiyo geeft hem een bord eten en glimlacht vriendelijk. Yu zegt niks en begint gelijk te eten. ‘Smaakt goed.’Mompelt hij na een tijdje. Tante Chiyo lacht. ‘Gelukkig maar!’Yu’s ogen glijden even naar Jamie en ik voel me nerveus worden. Wat Is er Kira? Ik kijk de oude vampier aan. Yu, weet niet dat hij een zoon heeft. Ik word verbaasd aangekeken. Weet hij dat niet? Vertel het hem dan maar snel! Hij heeft het recht het te weten! Ik knik. ‘Jamie-kun, kom, je moet nog wat huiswerk maken.’ Jamie knikt en en volgt Tante Chiyo. Yu en ik blijven zitten. Mijn ogen zijn al snel afgeleid naar het raam, terwijl Yu eet. Het regent echt hard. Ik houd ervan. Wanneer ik terugkijk, is Yu’s bord leeg. Ik sta op. Rustig loop ik naar boven en Yu volgt me. In mijn kamer laat me op het bed vallen. Yu gaat ook liggen en streelt me over mijn rug. Langzaam kom ik wat overeind en leg me op zijn borstkas. Hoe moet ik in hemelsnaam beginnen?

Reageer (3)

  • Vanamo

    haahh jij wilt nu dat we je andere story ook gaan lezen ik zal wel effe kijken oke hij is weer super en eindelijk ze moet gewoon zeggen dat is het beste voor iedereen en waaron zijn yu's ogen zo dof dat mag niet
    ga maar snel verder

    (flower)

    XXXX(K)

    1 decennium geleden
  • Posh

    Âhw, ze moet het gewoon zeggen :c
    is het makkelijkst :c
    En Jamie moet het ook weten hoor ;x
    snel verder<3

    1 decennium geleden
  • TearIsland

    Spannend
    Ben benieuwd of ze het nu eindelijk gaat zeggen
    Jammer dat je geen inspirtie hebt en ik zal morgen naar je andere story zien:D
    Snel verder please(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen