Zuchtend trok ik mijn bikini goed terwijl ik mezelf bekeek in de spiegel. Ze mochten verdomd blij zijn dat ik er überhaupt een meegenomen had. Gelukkig paste hij me nog. Nu ja, waarschijnlijk hadden ze me er anders wel een cadeau gedaan, maar toch. Ze hoefden al die moeite voor mij eigenlijk niet te doen. Ik wierp nog een laatste blik op mijn lichaam en keek of de zwarte stof wel alles bedekte dat bedekt moest worden. Voordat ik de badkamer verliet griste ik nog snel een reuzebadhanddoek mee. De jongens zaten buiten al te wachten in hun felwitte klapstoelen. Vrijwel meteen gleden twee paar ogen langs mijn lichaam en ik vroeg me af waarom ik me ook alweer had laten overhalen. Ik schaamde me dood in deze weinige hoeveelheid stof. "Champagne?" vroeg Bill en ik was blij dat ze me niet langer aanstaarden. "Graag." Met een zacht plofje kwam ik in de overgebleven stoel terecht. Het viel me op dat de tweeling dezelfde donkerblauwe short droeg. Ik nam een klein slokje en had meteen te maken met een flashback. Heel even gingen mijn gedachten terug naar de laatste keer dat ik champagne gedronken had, wat ervoor zorgde dat ik gniffelde. "Wat?" zeiden ze beiden bijna geluidloos. Die twee zijn echt wel op elkaar afgestemd. Ik schudde lachend mijn hoofd. "Bedankt voor de vitaminen Tom. Erg origineel moet ik toegeven." Ik schonk hem terwijl een veelzeggende blik. Hij haalde zijn schouders op en lachte zijn tanden bloot. "Het was puur uit voorzorgen hoor", mompelde hij net luid genoeg. Ik plantte mijn vuist tegen zijn borst, maar kreeg daar al snel spijt van. Dat ding was een en al spieren. Zijn ogen begonnen te glanzen bij het zien van mijn gezicht dat vertrok van de pijn. Hij begon luidop te lachen. Ik zou het alvast nooit meer wagen om Tom Kaulitz een mep te verkopen, tenzij ik echt iets wou breken. Tom maakte een wijzend gebaar naar zijn wederhelft. Bill hield het waarschijnlijk niet meer uit. Ik draaide om en zag hem met een zielige snoet voor zich uit staren. Voorzichtig plaatste ik mijn glas op de grond en trok mezelf recht. Ik ging pal voor hem staan, spreidde mijn benen en ging op zijn schoot zitten, met mijn gezicht naar dat van hem gericht. Ik duwde mijn lichaam strak tegen het zijne aan en nam zijn gezicht met beide handen vast. Een tiental seconden bleef ik recht in zijn kastanjebruine ogen staren en drukte mijn lippen toen tergend langzaam op die van hem. Onmiddellijk sloot hij zijn ogen en gingen zijn mondhoeken lichtjes omhoog. Zijn handen gleden over mijn naakte rug, wat ervoor zorgde dat ik een rilling kreeg. "Dankjewel", fluisterde ik. Hij nam mijn hoofd vast en perste zijn lippen opnieuw op die van mij. Ik negeerde Tom's sarcastische opmerking die ik in de verte hoorde. "Ik heb ook al heel lang op dit gevoel gewacht", onderbrak ik de kus. Zijn hele gezicht begon te glunderen en ik vroeg me af of hij zo meteen sentimenteel zou gaan worden. Hij bleef me alleen maar aankijken met zijn schattig gezicht en wisselde af en toe een blik met zijn wederhelft. De pretlichtjes in zijn ogen werden steeds feller. Misschien wel te fel naar mijn mening.
"Aah!" schreeuwde ik toen ik twee paar handen rondom mijn middel voelde. Met een ruk trok Tom me bij Bill vandaan. "Nee! Tom! Nee" schreeuwde ik. Bill's grijns werd steeds breder terwijl hij razendsnel recht stond en mijn spartelende benen stevig vastnam. Er was blijkbaar een of ander complot tegen me ontstaan. Ik had hem daarnet beter niet bedankt voor de rozen. "Waag het niet!" riep ik hen beide toe, maar ze konden elkaar alleen maar grijnzend aankijken. Ik bleef spartelen, wat natuurlijk niets uithaalde. Het was twee tegen één. "Klaar?" mompelde Bill. "Drie, twee, een!" Met een doffe plons kwam ik in het water terecht. Daar ging mijn gestijld haar. Ik spartelde terug naar de oppervlakte, zodat ik weer kon ademhalen. "Ik krijg jullie nog wel", beet ik hen toe. Natuurlijk stonden ze me daar vierkant uit te lachen. "Kleine kinderen", mompelde ik net verstaanbaar genoeg. "Wat zei je daar?" Met een duidelijk luidere plons kwam ook Tom in het water terecht, boven op me. Het draaide al gauw uit op een worstelpartij die ik natuurlijk leek te verliezen. Totdat Bill het uiteindelijk voor me opnam. "Softy", riep hij. "Kan je me niet alleen aan?" Ik voelde Bill zijn hand rondom mijn middel. Zijn hand streelde zachtjes mijn huid. Even liet hij twee van zijn vingers over het randje van mijn broekje gaan. Het was een minieme handeling, die waarschijnlijk niet eens opviel doordat we in het water stonden, maar toch duwde ik zijn hand zachtjes weg. Verward keek hij me aan. Hij had zo'n 'waarom mag ik dat niet doen?'-blik op zijn gezicht waar ik meteen medelijden door kreeg. Het was gewoon een reflex en ik wilde niet dat er teveel zichtbaar werd voor hem. Dit op zich was al ingewikkeld genoeg voor mij. "Aanschouw dit Tom", riep ik terwijl ik deed alsof er helemaal niets gebeurd was. Ik begaf me in de richting van Tom en gooide me volledig op hem. "Chaya!" Ik hoorde de rest van zijn zin niet, aangezien ik hem volledig onder water geduwd had. Vanuit mijn ooghoeken zag ik dat Bill me vol verwondering aankeek. Waarschijnlijk deed ik iets dat hij al heel lang probeerde te doen bij Tom. Ik liet Tom even op adem komen voordat ik mijn acties verder zette. "Ik zei toch dat je zou boeten?" fluisterde ik op een bijna zwoele manier. Na heel wat duwen en trekken slaagde ik er uiteindelijk in om mijn handen op zijn heupen te plaatsen en zo in een ruk zijn donkerblauwe zwemshort naar beneden te trekken. Natuulijk liet hij dat niet zomaar gebeuren, maar ik was snel. Heel snel. Zo snel als ik kon zwom ik met zijn broek in mijn handen naar de trapjes. Bill zijn ogen puilden bijna uit zijn kassen toen hij me doodserieus zag neerzitten op de dichtstbijzijnde bank. Ik richtte mijn blik op Tom, die doorhad dat hij daar toch niet kon blijven staan in het zwembad. Langzaam bewoog hij zich naar de trapjes en tot mijn ontsteltenis zag ik dat hij nog een boxer aanhad. Niet eerlijk gewoon. Hoewel, hij was wit en dus doorzichtig... "Ze zet je toch maar weer mooi voor schut, niet?" Ook Bill zag er blijkbaar de humor wel van in. Hij kwam naast me zitten, met zijn schouder tegen de mijne geplakt. Vluchtig drukte ik mijn lippen op de zijne, wat alweer voor een onweerstaanbare glimlach zorgde. "Mag ik dat terug?" vroeg Tom beschaamd. Met zijn vinger wees hij naar zijn short zie in mijn handen geklemd zaten. "Hmm", mompelde ik geniepig. "Wat is dat daar?" Ik voelde Bill zijn vinger in mijn zij prikken. Door al dat spartelen was mijn broekje een beetje afgezakt. Ik zuchtte en negeerde hem. "Chaya? Wat moet dit voorstellen?" Ik beet op mijn lip.

Reageer (3)

  • Cloudburst

    Oh, nu moet je echt wel vlug een nieuw deeltje plaatsen! ;o

    1 decennium geleden
  • Sheep

    Een tattoo met de naam van haar ex x'd.
    Snel verder en je hebt een nieuwe fan!

    1 decennium geleden
  • Finished

    Omg, wat? Nu ben ik benieuwd!
    Ik eis een volgend deel, nu nu nu..
    Wat gemeen om zo te eindigen.
    Heeel snel verder!!!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen