‘Liefje, word eens wakker.’Nee, alsjeblieft laat me slapen. Ik kreun en wil me omdraaien, maar iets houdt me tegen. ‘Nee, niet omdraaien.’Mijn ogen openen langzaam en ik zie Yu naar me glimlachen. ‘Was het een droom?’ Fluister ik langzaam en hees. Gelukkig schudt Yu zijn hoofd en drukt een kus op mijn lippen. ‘Als het een droom was, had ik je wel laten slapen.’ Ik lach en nog wat slaperig druk ik me tegen Yu’s gevaarlijk warme borstkas. Zijn heerlijke geur stroomt mijn neus in, en het enige wat ik hoop, is dat hij me laat liggen. Dat laat hij me ook. Na een tijdje voel ik hem onder me bewegen. ‘Kira? Ik ga even verliggen.’Gelijk als Yu wil omdraaien, om beter te liggen, klem ik me tegen hem aan. Yu grinnikt zacht en tilt mijn hoofd op. Als hij anders ligt, legt hij mijn hoofd op zijn borst. Zijn vingers glijden door mijn lange haar en ik zucht genietend. ‘Je moet eens naar de kapper, liefje.’ Ik kreun. ‘Moet dat echt?’ Yu lacht. ‘Het is dat, of ik scheer je kaal.’ Ik kijk op en zie dat Yu er lol in heeft. Geirriteerd laat ik me weer op zijn borst zakken. ‘Grom.’ Mompel ik als antwoord. ‘Yu lacht alleen maar harder als hij dat hoort. Ik haal mijn wenkbrauwen op en kijk hem aan. ‘Dat klonk niet echt gevaarlijk.’ Lacht Yu. Ik lach nu ook en kom wat overeind. Voordat hij overeind kan komen, ga ik op zijn buik zitten en grijp zijn polsen vast. ‘Wil je me gevaarlijk?’ Vraag ik rustig. Yu knikt uitdagend. Ik lach en laat een harde grom ontsnappen. Yu schrikt en ik begin hard te lachen. ‘Gevaarlijk genoeg voor je?’ Yu knikt en probeert zich te verlossen van mijn greep. Het lukt hem alleen niet. Ik voel hoe mijn nagel zijn vlees openhaalt. Geschrokken wil ik mijn handen weghalen, maar ik ben verstijfd. De geur van Yu’s bloed vult mijn neus en ik duik gelijk naar zijn onbeschermde nek. Ik kan mijn lichaam gewoon niet meer beheersen. Zijn, zachte, warme nek is gewoon te aantrekkelijk. Net als ik denk dat ik mijn lichaam niet meer kan stoppen, krijg ik de controle weer. Gelijk als ik merk dat ik mijn lichaam weer onder controle heb, sta ik op en loop naar een hoek van de kamer. Zo ver mogelijk bij Yu vandaan. Daar laat ik me langs de muur zakken en maak ik me, huilend, zo klein mogelijk. Ik sluit mijn rood gloeiende ogen om ze te verbergen. Het kraken van het bed verraad dat Yu eraf is gekomen. Hij zakt naast me neer en trekt me troostend tegen me aan. Ik wil alleen niet, begin tegen te stribbelen. Gelijk laat Yu me gaan en kijkt me met spijt in zijn ogen aan. ‘Ik…Sorry.’ Ik kijk op en Yu kijkt weg. Ik zucht en sla mijn armen om hem heen. Ik wacht even tot ik eraan gewend ben en trek hem dan stevig tegen me aan. ‘Sorry, ik hield het even niet meer.’ Yu antwoordt niet. Het enige wat hij doet, is zijn adem in heerlijke plagende stootjes uit blazen. Ik moet op mijn lip bijten om niet te kreunen. ‘Het geeft niet. Ik besef alleen hoe erg ik ben veranderd. Kira? Ik ben echt een seksverslaafde he? Gisteravond heb ik niet eens aan jouw gedacht. Je wilde niet, je kon het niet aan. En toch geef je toe. Het enige monster van ons twee dat ik zie ben ik.’ Langzaam laat k mijn benen zakken en wacht tot hij lekker op mijn schoot ligt. Zijn gezicht is naar mijn buik toe gericht, zijn ogen gesloten. Mijn vingers kriebelen in zijn haar en ik zie hoe hij zijn best moet doen om niet te huilen. Daar schrik ik van. Ik heb Yu nog nooit bijna zien huilen. ‘Haal jezelf nou niet naar beneden. Ik houd van je, gister wilde ik het net zo graag, als jij. Het spijt me dat je waarschijnlijk niet aan je behoeftes kan komen bij mij. Ik wil het wel, maar ik kan het gewoon niet. Misschien is het beter…’Ik moet even slikken als ik het voor wil stellen. ‘Misschien is het beter als je met Dia verder gaat.’ Yu’s ogen schieten open en hij kijkt me aan. Hij komt wat overeind. ‘Is dat wat je wilt?’Vraagt hij me zachtjes. Ik sluit mijn ogen en leun wat achterover. ‘Ik weet niet wat ik wil Yu.Alsjeblieft denk na over mijn woorden. En besluit voor mij. Dan ga ik nu maar, voor Dia terug komt. En doe me een lol. Vertel haar niet over afgelopen nacht.’ Yu knikt en ik druk een korte kus op zijn lippen. Daarna sta ik op en loop zijn kamer uit. In de huiskamer zitten Ilias, Romeo en Shin en ze hebben overduidelijk een kater. ‘Morgen.’ Mompel ik wannebe vrolijk. De jongens kijken verbaast om. ‘Waar kom jij vandaan?’ Ik lach. ‘Ik heb op de bank geslapen en toen wilde Yu wat met me bespreken, dus ben ik net met hem gaan praten.’ De jongens knikken begrijpend, maar ze zijn wel achterdochtig. ‘Nou ik ga maar, laters.’ Zonder op een reactie te wachten loop ik weg. Met lichtelijke hoofdpijn loop ik het gebouw door. Dan zie ik haar. Even arrogant als altijd: Dia. Ze kijkt me woest aan en ergens word ik er nerveus van. Zwijgend, loopt ze langs me heen, maar als ik mijn wenkbrauwen ophaal, sist ze naar me. Wat heeft zij? Zou ze het weten?

Reageer (3)

  • CryMirror

    geen diaaa

    1 decennium geleden
  • Vanamo

    ooh hij is niet slecht in tegen deel hij is super yu mag echt nniet naar dia gaan dat mag hij niet maar jij moet niet zo neer buigend over je zelf denken het verhaal is echt geweldig het verdient echt alle aandacht van iedereen echt waar en kom op ook jij verdient dat ga slapen veel slapen daar is de zomer ten slotte voor gemaakt of niet soms en ga met wat nieuwe energie weer vrolijk leven en doen en zie dan ook in dat je verhaal echt geweldig is en het is niet zo voor spel baar het is gewoon briljant dus kom op ga slapen en plaats anders alleen 's middags delen dan kun je 's avonds slapen en wij lezen ze toch wel de tijd maakt niet uit dus maak het jezelf gewoon makkelijk en word vrolijk dat is wel zo fijn

    XXXX(Y)(Y)(Y);)(flower)(typing)(H)(K)(Y)(A)

    1 decennium geleden
  • TearIsland

    nee, Yu mag niet terug naar die Dia, nee, mag niet(N)
    foei(N) zo slecht over je verhaal denken, ik hou van dit verhaal(H) Ik vind het heel mooi en het blijft leuk om te lezen, het is niet zo voorspelbaar en het is spannend, ik wacht nog steeds tot ze dia aan stukken scheurt en Jamie aan Yu toont
    Niet derpi zijn:( Ga anders lekker slapen en dan morgenmiddag ofzo happy opstaan:D
    please, snel verder(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen