Met gesloten ogen laat ik me zijn kamer in dragen. Ik geniet van zijn geur en druk zachtjes een kus op zijn borst. Mijn ogen gaan pas weer open als ik het matras onder me voel. Zijn tong glijdt over mijn nek en ik voel hoe hij zijn tanden in mijn nekvel zet. Ik kreun. ‘Je bent wel een heel sexy wannebe vampiertje zeg.’ Yu lacht en drukt nog wat kusjes in mijn nek. ‘Ik ben ook gewoon sexy.’Fluistert hij zwoel in mijn oor. ‘Eg-.‘ Yu’s lippen snoeren me de mond. Zijn handen dansen onder mijn shirt en laten me rillen van genot. Yu trekt snel mijn shirt uit en plaatst kusjes over mijn hele lichaam. Mijn kreunen vullen de lucht en mijn vingers glijden in de lakens. Zijn geur is echt heerlijk, en veel te verleidelijk. Ik zet mijn nagels in mijn hand om te voorkomen dat ik hem bijt. Yu merkt het en komt dichterbij. ‘Doe het gewoon.’ Ik schud mijn hoofd en draai ons om. Gelijk duik ik naar beneden voor een zoen. Alleen maar om mijn mond bezig te houden. Terwijl onze tongen de strijd aangaan strijkt Yu over mijn rug en haakt mijn bh los. Mijn lippen zakken langs zijn nek naar beneden. Yu begint nog harder te kreunen en ik voel hoe zijn kleine vriend stijf wordt onder me. Langzaam ga ik lager met mijn kusjes en Yu begint steeds harder te kreunen. ‘God, Kira!’ Schreeuwt hij, als ik zijn kruis masseer. Om hem niet verder te plagen, maak ik zijn broek los en trek hem naar beneden. Gelijk draait Yu ons weer om en kijkt even naar me, en dan vooral naar de tatoo in mijn nek. Ik word er nerveus van en begin hem daarom over zijn borst te strijken. Gelijk heeft Yu weer alle aandacht voor me. Hij kust me vol op mijn lippen, terwijl zijn vingers afdwalen en mijn broek losmaken. Mijn broek verdwijnt van mijn lichaam net als mijn onderbroek. Yu drukt zachtjes een kus op mijn voorhoofd, want hij voelt dat ik gespannen ben. Heel snel pakt hij een condoom. Ik kijk hem aan en haal een keer diep adem. Dan gris ik het condoom uit zijn handen en draai ons weer om. Yu is verbaasd maar heeft er weinig tijd voor, omdat ik hem begin te plagen. Tergend langzaam trek ik zijn boxer uit en strijk over zijn stijve. Yu sluit zijn ogen van genot en kreunt het uit. Ik besluit hem maar niet langer te plagen. Hoe korter dit duurt, hoe minder kans ik krijg hem te bijten. Snel doe ik het condoom bij hem om en laat hem in me zinken. Luide kreunen ontsnappen onze monden op hetzelfde moment. Beheerst begin ik te bewegen. Mijn lange haar hangt als een waterval over zijn bezwete lichaam. Kreunend draait Yu ons om en begint harder en dieper te stoten. Ik kreun het uit. Mijn grootste angst komt tegelijk met het genot. Door het genot en het zweet verlies ik de controle. Terwijl Yu blijft bewegen, kom ik wat overeind en laat ik mijn vergroote tanden in zijn huid zinken. Yu begint daardoor alleen nog maar harder te kreunen en komt klaar. Dat duwt mij ook over de rand en in mijn orgasme laat ik zijn nek gaan. Yu komt uit me en valt hijgend naast me op het bed. Dan veegt hij het bloed van zijn nek en houd het me voor. Ik schud mijn hoofd. Ik ben blij, dat ik niks binnen heb gekregen. Wat ik wel merk is dat ik uitgeput ben en Yu merkt het ook. ‘Nou, nou, Kira. Je bent een beetje uit vorm.’ Ik lach en geef hem een speelse tik. ‘Ik houd ook van jouw.’ Grinnik ik. Yu lacht en trekt me tegen zich aan. ‘Ik heb nooit iets anders gedaan.’ Ik bloos. ‘Ik ook niet. Ik heb altijd aan je gedacht.’ Nu mijn ademhaling wat gekalmeerd is, merk ik pas op hoe benauwd het is. ‘Is het hier nou zo warm of ligt het aan mij?’Yu lacht. ‘Het is hier gewoon warm en zweterig.’ Ik lach en druk een kus op zijn sleutelbeen. ‘Kom je mee douchen?’ Yu schudt zijn hoofd. ‘Ik heb een beter idee. Kleed je aan en volg me.’ Ik kijk de bezwete jongen vragend aan. Ik weet niet wat ik moet doen. ‘Kom, vertrouw me. Je gaat het heerlijk vinden.’ Wat ga ik heerlijk vinden?

Reageer (3)

  • CryMirror

    nou rot punt ik lees gwn snel verder ^^

    1 decennium geleden
  • Vanamo

    ooh hij is weer heel goed wat een rot punt op te stoppen maar hij is wel weer super dus snel verder

    XXXX

    1 decennium geleden
  • TearIsland

    super:P
    snel verder please(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen