Iedereen is melig wanneer we de club ingaan. Ik blijf een beetje achter. Ergens durf ik niet zo goed. Wat als het mis gaat? ‘Kom op meid, niet zo blijven staan.’ Lacht, nota bene, Yu in mijn oor. Hij pakt mijn hand voorzichtig vast. Alsof ik breek, als hij harder knijpt. Zodra Yu’s huid de mijne raakt gaat er een heerlijke schok door mijn lichaam. Alsof ik eindelijk weer een shot drugs binnen krijg. De warmte is heerlijk. Niet alleen die in mijn borstkast, maar ook die van hem. Zijn heerlijke, warme, huid. Meer dan ooit, zijn de de verleidingen er om hem te bespringen. Voordat ik mezelf verlies, trek ik mijn arm los en kijk blozend naar de grond. Yu merkt meteen dat mijn hand uit de zijne is verdwenen en draait zich om. Hij strijkt zachtjes langs mijn wang en, in een reflex, kijk ik op. Heel even ontmoeten mijn ogen de zijne. Ze verrassen me steeds weer, en steeds weer verdrink ik in ze. Snel wend ik mijn blik naar de grond en begin langs hem heen te lopen. Ik wil niet dat hij de watervallen van tranen ziet, die in mijn ogen ontspringen. De club is warm, zweterig en vol geluid, maar ik let er niet op. Gelukkig let er verder ook niemand op mij. Ik veeg snel mijn tranen weg en ontspan pas weer, als ik naast Ilias op een barkruk zit. Shin en Romeo zijn al in de mensenmassa verdwenen. En ik leg mijn hoofd op mijn armen op de bar. Mijn gezicht is naar Ilias gericht. Hij stopt net een bloedpil in een glas met een heldere vloeistof. ‘Wat is dat?’ Vraag ik een beetje nieuwsgierig. Ilias grijnst. ‘De manier om, zonder van tevoren over te geven, dronken te worden.’ Mijn ogen gaan van zijn grijns, naar zijn glas. Zal ik het proberen? Nee, het is beter om nuchter te blijven. De controle over mijn lichaam is belangrijker. Ik draai mijn hoofd in mijn armen en zucht. ‘Wil je geen slok?’ Vraagt Ilias plagend. Ik kijk hem weer aan en schud mijn hoofd. ‘Nee, bedankt.’ De blondine haalt zijn schouders op en neemt dan een slok. ‘Dan niet.’ Ik kom van de bar af en kijk om naar de dansvloer. Gelijk spot ik Romeo. Hij staat te dansen met een paar meiden en heeft overduidelijk lol. Shin staat een stukje verder te praten met een paar jongens. Yu zie ik niet zo snel. Daar komt echter snel verandering in, want als ik me naar de andere kant van de bar draai, zie ik hem zitten. Hij zit me een paar krukken verder aan te staren, terwijl hij een drankje drinkt. Ik voel me er vreselijk ongemakkelijk onder en snel probeer ik aan zijn blik te ontsnappen, door om te kijken. Dat was een grote fout. Er buigt net een meisje over de bar om een drankje te pakken. Haar aderen zijn zichtbaar en gelijk hoor ik al het bloed stromen, van elk levend wezen in het gebouw. Mijn neus wordt gevuld met hun geuren en gelijk voel ik hoe ik de controle verlies. Het is teveel. Ik spring snel op en haast me naar de wc’s. Die zijn gelukkig leeg. Als ik bij de wastafels sta, begin ik te hoesten. Na wat voor mij een eeuwigheid lijkt, houd ik op met hoesten. Hijgend draai ik de kraan open en gooi wat water in mijn gezicht. Het maakt me weer wakker en ontspant me. ‘Gaat het weer?’ Ik schrik op en kijk naar de deur. Daar staat Yu. Hij leunt tegen de dichte deur en zijn shirt is halfopen. Daardoor heb ik goed zicht op zijn heerlijke borstkast. Het bloed dat door zijn aderen loopt, is bijna te zien. Snel wend ik mijn hoofd af en kokhals. Fijn! dit heb ik weer. Zo snel mogelijk ren ik een hokje in en zak op de grond. Ik probeer wel te kotsen, maar het lukt me niet. Ik heb gewoon niks om uit te kotsen. ‘Shht, kalm aan.’ Yu trekt me voorzichtig tegen zijn borst en drukt een kus op mijn haar. Mijn ogen sluiten bijna automatisch en ik geniet. Mijn hele lichaam wil meer, smeekt om meer. En dat krijg ik ook. Yu tilt mijn kin op en drukt zachtjes zijn lippen op de mijne. Het is anders met die nieuwe piercings, maar niet minder lekker. Voorzichtig, om mijn lippen maar op de zijne te houden, kom ik overeind. Yu grinnikt en duwt me tegen het muurtje van het hokje aan. Ergens, voor mijn gevoel ver weg, hoor ik een klik. Het hokje zit op slot. Niemand kan ons nu nog storen.

Reageer (5)

  • CryMirror

    nice(H)

    1 decennium geleden
  • Tethan

    Yu gaat stout doen -wbw- x3 Geweldig deel =D Snel verder =3!
    Xoxox

    1 decennium geleden
  • Oogpotlood

    super super snel verder<33

    1 decennium geleden
  • Vanamo

    ooh hij is echt super maar dat is ie altijd dus daar verbaas ik me ook niet over ga maar snel verder

    1 decennium geleden
  • TearIsland

    super
    snel verder please(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen