Heey!
Een nieuwe serie. Het staat volledig los van mijn andere verhaal hier op quizlet. Echt ver ben ik er nog niet mee, maar heb besloten toch maar het eerste deel te posten.

Het gaat over een meisje [het ik-personage] dat het thuis niet meer trok. Ze had veel ruzie en heeft om die reden besloten het huis te verlaten. Altijd wou ze al in het buitenland gaan wonen, waar ze nu dan ook heen wil. Al snel is er contact met een aardige jongeman die haar een kamer in een appartement aanbied, waar ook andere jongeren wonen. Haar appartement is naar zeggen van de eigenaar volledig ingericht en ze kan per direct komen, zonder gesprek of wat dan ook. Een beetje vreemd, maar toch gaat ze akkoord... .
En dan laat ik het nu over aan de ogen van de lezers... .

Xoxo~
MaryMISTERY.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Prijaaa

    Ik lieft dit [a]

    WEITER :D:D

    1 decennium geleden
  • troublemaker

    ghehe, i like it (:

    x

    1 decennium geleden
  • ILoveStrify

    Cuwl, ben benieuwd hoe het verder gaat, dus snel verder:D

    1 decennium geleden
  • Sjenkie

    Hoera, dit verhaal staat ook op Quizzel =D! Post je snel nog een deel, want deze kende ik natuurlijk al (A)
    xx

    1 decennium geleden
  • Scandal

    Lijkt me tof =D
    Verder :D
    (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen