Foto bij Chapter 14. Can't let you walk alone on that way

met z'n vieren staan we op het veldje. 'Oké, en nu?' vraagt Ryan. 'Nou, het huis moet aan die kant zijn omdat die boom vanaf die kant werd gezien.' Chris is om zich heen aan het wijzen. We staren naar de huizen aan die kant. Ze zijn gigantisch. 'Het moet een klein raampje zijn jongens,' zucht Chris. Na even te hebben gekeken begint Chaz opeens te roepen. 'Ik heb hem! ik heb hem!' gilt hij vrolijk. Trots wijst hij naar een ienieminnie raampje. 'Jup, dat is hem,' zegt Chris deels verbaasd. 'Maar dat is het huis van de Oakhams,' roept Ryan. 'Gaan we gewoon aanbellen?' vraag ik. De jongens twijfelen even maar knikken dan toch. We lopen naar het grote hek. Ik kijk rond of er iemand rondloopt. Dan zie ik iemand lopen. 'He, kun je even hierkomen?' roep ik. de persoon draagt een jogging broek en een vest en heeft een capuchon op haar hoofd. Tenminste ik denk dat het een haar is. Ze is klein en slank. Haar gezicht word verborgen door de capuchon die ver naar voren is getrokken. Ze maakt geen aanstalten om hier heen te komen. Opeens staan twee dobermanns naast haar. Grommend komen ze naar het hek. Ze beginnen luid te blaffen. De Oakhams komen naar buiten. De man loopt op ons af en de vrouw op het meisje verderop. De vrouw kijkt ons beschuldigend aan en loopt dan met het meisje naar binnen. De man is rood aangelopen en begint tegen ons te schreeuwen. 'Laat haar verdomme met rust! Ze heeft jullie toch niets gedaan!' 'Maar meneer we hebben een filmpje op internet gekeken en toen kwamen we erachter dat het daar,' Chris wees naar het kleine raampje. 'was opgenomen. we zagen het veldje hierachter door het raam.' 'En dat is belangrijk voor jullie?!' brult de man. Ik knik. 'Het was een filmpje van Mystery en ik probeer haar al heel lang te vinden.' 'Het kan elk veldje zijn! Voor je het weet is er ook zo'n veldje in India! Ga ons en onze dochter er niet mee lastigvallen!' De man wil weglopen. 'Wacht!' roep ik. 'Wat is er nou weer?' 'Hoe heet uw dochter?' De man lijkt bijna paars te worden. 'Ga je me straks ook nog om haar telefoonnummer vragen?! Het gaat je niks aan!' Dan beent hij weg.

Reageer (6)

  • WeasleyOurKing

    Je verhaal is geweldig. Heb net 1 tot er met nu gelezen !
    Die vent, moet me aan oom Herman denken van Harry Potter haha xD

    1 decennium geleden
  • Amalakadama

    please ga verder!!! het duurt zolang(huil)
    (H)(H)xxxxx I LOVE IT(H)

    1 decennium geleden
  • DopeShit

    verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Auset

    Ik weet weet hoe ze heet... Iedereen weet het!!! Denk ik...
    Haar naam is: Faith a.k.a Mystery, denk ik, hoop ik, wil ik, mag ik, moet ik, kan ikxD
    Die laatste drie kunnnen niet, denk ik!!!
    Hoe vaak heb ik wel niet denk ik gezegt, klinkt 'denk ik' jullie ook niet zo gek in de oren, opeens??:P

    VERDEEEEEEEER

    1 decennium geleden
  • Glory

    AHAHAHAAHAHA ik zie ze daar al helemaal staan met zo'n dikke man voor hun -die een sigaar half uit zyn bek heeft hangen- die helemaal rood aangelopen tegen hun schreeuwt!!!!
    HAHAHAHAHAHAHAH hoe awesome!!
    Maar je moet snel verder gaan! :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen