's Ochtends schieten mijn ogen open wanneer een hand langs mijn wang strijkt. 'Huh?' Breng ik uit wanneer ik niemand zie. Snel sta ik op en loop het steegje uit. Ik kijk naar rechts, leeg, niemand. Links, leeg, of nee. Daar ging iemand! Snel ren ik er achter aan terwijl ik de kramp in mijn lichaam probeer te vergeten. Ik ren de hoek om, kijk tijdens het rennen om me heen om de persoon te zien. Uiteindelijk stop ik met rennen, ik was de persoon uit het oog verloren. Zuchtend loop ik een straatje in en schrik wanneer ik tegen iemand aan knal. Met een sprongetje zet ik een stap achteruit en kijk op naar de roodharige jongeman. Hij droeg een rode bril, rode jas, had groene ogen en enge tanden. Mijn ogen vallen op het apparaat dat hij vast had.Het was een elektrische boomzaag. Langzaam stap ik achteruit wanneer de persoon op me afstapt. Mijn adem blijft in mijn keel hangen wanneer ik met mijn rug tegen iemand anders aan loop en kijk om. 'Sebastian!' Breng ik opgelucht uit terwijl hij zijn handen op mijn schouders plaatst.

Reageer (2)

  • Amay95

    snel verder!

    1 decennium geleden
  • Mayfly

    Hm, iets zegt me dat ze alsnog niet veilig is :x
    Snel verder ! <3

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen