Opeens houdt Ilias op en kijkt naar Yu’s slaapkamerdeur. ‘Yu kan zich ook echt nooit inhouden, hè?’Shin schudt triest zijn hoofd en geeft me een knuffel. Ik lach erom en knuffel hem terug. De vrolijke stemming, die er hing toen ze elkaar met kussens bewerkten, is in rook op gegaan. ‘Nou, wat gaan we eten?’Vraagt Romeo maar snel, na een moment van doodse stilte, waarin alleen de kreunen uit Yu’s kamer hoorbaar waren. ‘Ik heb geen trek. Eten jullie maar wat.’Romeo knikt en begint pizza’s te bestellen. Zonder dat hij ook maar iemand heeft gevraagt, wat hij wilde. Ilias kijkt me vragend aan. ‘Voel je je wel goed? Je bent echt verdomd bleek.’ Een zwakke glimlach neemt mijn gezicht over en ik zucht.’Het gaat, een beetje moe. Dat is alles.’ Ilias knikt en op het moment dat hij wat wil zeggen, vult een luide kreun mijn gehoor. Het maakt me gek. Het doet zoveel pijn. En het roept zoveel herinneringen op. Als ik vechtend tegen de tranen opkijk, zie ik Shin de leuning van de stoel fijnknijpen. En ook Romeo kijkt nors voor zich uit. ‘Waar is die klootzak in godnaam mee bezig!’ Gromt Shin kort. Langzaam, krakend gaat de deur van de slaapkamer open en komt er een hevig bezweete Yu naar buiten. Zijn lichaamsgeur is overweligend. De zwartharige jongen kijkt ons niet eens aan en loopt zonder iets te zeggen naar de badkamer. Terwijl ik hem nakijk, hoor ik gekuch. Langzaam draai ik mijn hoofd naar de oorzaak van alle kreunen. Gelijk als onze blikken kruisen gaat er een woord door mijn hoofd: bitch. Beter kun je haar niet beschrijven. Lang blond haar, kauwgom in, en lange, roze gelakte nagels. Echt geen type voor Yu, als je het mij vraagt. ‘Je mag je wel eens voorstellen, inplaats van mijn vriendje zo aan te staren.’ Komt het als een keffend mormel uit haar mond. Ik rol kort met mijn ogen en wend mijn ogen af. Rustig ga ik de ogen af. Romeo probeert wanhopig zijn lach in te houden, net als Ilias, maar Shin kijkt gepijnigd. Waar zou hij aan denken? Aarzelend duik ik in zijn gedachten. Kutwijf, waarom heeft Yu in hemelsnaam met d’r. Is ze echt zo goed in bed? Ze is echt beter af op de markt of in een bordeel. Ik begin zacht te grinniken. Inderdaad Shin, helemaal mee eens. Shin kijkt me verbaast aan, maar ik grijns. Shin grijnst mee en al snel liggen we samen helemaal in een deuk. Het meisje wordt langzaam kwaad en grijpt me bij mijn arm. ‘D’r uit. NU!’Briest ze. Ik kijk haar spottend aan en maak nonchalant mijn arm los. ‘Nee.’Dat maakt haar alleen nog maar kwader. Ze begint rood aan te lopen en loopt stampvoetend naar de badkamer. De deur knalt keihard achter haar dicht. En zodra die dicht zit, begint iedereen in de kamer te lachen. Ik blijf rustig zitten. Nadat er even gelachen is, klapt de deur weer open en loopt ze arrogant naar buiten. Dit keer loopt Yu achter haar aan. ‘Ze gaat!’Briest het meisje weer. Romeo lacht spottend.’Nee, jammer voor je, maar dit is mijn huis.’ ‘Ook de mijne en ik wil dat ze vertrekt. ‘Iedereen kijkt Yu verbaast aan en ik zucht zachtjes. ‘Nou, dat is dan lastig, want jij en je vriendin willen dat ze gaat en Shin en ik willen dat ze blijft.’ Mompelt Romeo. ‘Dat wordt stemmen. En die van Ilias is doorslag gevend.en Kira stemt niet.’ Iedereen knikt en uiteindelijk is het 3-2 voor mij. Daardoor is de sfeer om te snijden. Gelukkig komen de pizza’s al snel en snelt Shin naar de deur. De dozen komen op tafel te staan, en na wat ergerlijke opmerkingen van onze huiskeffer. Pakt iedereen een punt, behalve ik. Ilias kijkt om zich heen en neemt dan snel een pil in. Ik kijk hem even vragend aan, maar laat het dan. Het zijn mijn zaken niet, vast een allergie of iets. Al snel dwalen mijn ogen af naar buiten. De zon gaat onder, maar veel zie je er niet van tussen alle wolkenkrabbers. ‘Kira?’ Ik kijk vragend om en zie 2 paar vragende ogen.’Ehm…Ja?’’Wil je hier blijven slapen?’ Ik kijk Shin vragend aan en knik dan uiteindelijk, zonder na te denken. Gelijk bedenk ik me, maar Shin is zo gelukkig, dat ik het maar niet zeg. Even kijk ik steels naar Yu en zijn vriendin. Die doen alsof het hun maar weinig kan schelen. ‘Ok, dan slaap je bij mij op de kamer.’ Ik knik en laat me wat achterover vallen. Ik ben echt slecht. Hoe kan ik Jamie vergeten?

Reageer (5)

  • CryMirror

    (H)houd van die foto(H):$

    1 decennium geleden
  • Oogpotlood

    snel verder<3

    1 decennium geleden
  • TearIsland

    Arme Kira:(
    Ze zou het nu moeten zeggen. 'Sorry Shin, ik kan niet, je weet wel Jamie' dan zou Yu denken en vragen dat het haar vriend is en zou ze gewoon zeggen 'Nee, jou zoon' ben benieuwd hoe yu en zijn bitch dan reageren. (A)
    Snel verder please(flower)

    1 decennium geleden
  • Millionars

    Arme kira...;(
    gaat ze het yu wel vertellen??

    1 decennium geleden
  • Posh

    Gosh :c
    Arme zij :c
    laat het maar weer snel goedkomen tussen hen ^-^'
    en en, arme Jamie, dat ze hem zomaar achterlaat :x
    BOOYA, koekjes(H)
    snel verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen