Ik wist het bijna zeker, ik wist het bijna zeker dat hij het was. 'Lae..' Hoor ik zuchtend achter me en kijk om naar Sebastian en dan naar Ciel die een eindje verder op stond met een ietwat zuur gezicht. Net als ik wat wil zeggen neemt Sebastian mijn hand vast en sleurt me mee. Ik murmel wat tegen en blijf omkijken naar de flyer.'Waarom kijk je steeds achterom en om je heen?' Klinkt Ciel's stem en hij kijkt me aan. Ik mompel wat en leg mijn armen over elkaar. Als we weer langs een flyer lopen bekijk ik de persoon in het midden en wist het zeker. Dat was Joker. Snel kijk ik naar Sebastian en Ciel die in overleg waren en kijk dan om me heen. Snel meng ik me tussen de mensen en druk me uiteindelijk tegen de muur aan.Ze waren erg aardig voor me, misschien te aardig, maar ik wilde liever opzoek gaan naar Joker en bij hem zijn. Hoe of waar dan ook. Langzaam loop ik naar de flyer toe en bekijk deze goed. Het schoot me weer te binnen dat Joker nooit een rechterarm heeft gehad wanneer ik de skelet hand zie. Het was dan waarschijnlijk een prothetische arm. Ik bekijk de andere personen, maar geen ervan kon ik, eigenlijk misschien wel logisch. Ik bekijk de informatie en voel hoe mijn hart bijna uit mijn borstkas knalt. Ze zouden nu vrijdag in het volgende dorpje te vinden zijn! Ik scheur de flyer eraf en ga ervan door, de kant op waar Sebastian en Ciel heen waren gegaan. Zo snel als ik kan ren ik op mijn hakken door de stenen straten heen en stop na een tijdje met rennen.'Ciel?!' Roep ik hard en kijk om me heen. Het begint al te schemeren. Ik ren nog wat door de straten en kom dan uiteindelijk uit op de plek waar ik jaren heb door gebracht. Alles was weg, alles. Ik loop het straatje in en kijk rond. In de donkere hoek vind ik de deken die ik als laatste had gevonden. Hij was vettig, maar toch leg ik hem over me heen. Misschien, als ik inslaap zou vallen en morgen zou wakker worden, dat ik dan in mijn bed zou liggen in Ciel's herenhuis. Langzaam vallen mijn ogen dicht terwijl ik over vrijdag droom, dat ik Joker eindelijk weer zie.

Reageer (1)

  • Mayfly

    Alles is weg ? :o
    Snel verder ! <3

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen