Foto bij Chapter 13. Winter

Kleine sneeuwvlokken vallen naar beneden, zie ik als ik naar buiten kijk door het raam. Langzaam wordt Ryan ook wakker. 'He, het sneeuwt,' geeuwt hij. 'huh?' Chaz' slaperige hoofd komt onder de dekens vandaan. 'Dat het sneeuwt,' zegt ryan. 'Boeie.' Chaz draait zich nog een keer om. Ryan drukt zijn vinger tegen zijn lippen. Dan trekt hij het raam open en schraapt wat sneeuw uit het raamkozijn. Hij loopt op zijn tenen naar Chaz en gooit het in Chaz' nek. 'AAAAAAAAAAAA!' gilt Chaz. 'Goeiemorgen, Sleeping Beauty,' zegt Christian droog. Chaz kijkt even dom naar hem. 'Mijn prins!' gilt hij opeens. Hij duikt bovenop Chris. 'Ik wil een kusje,' zeurt hij. 'En een puppy. En chocolade. O, en iets dat van 0 naar 130 gaat.' 'Koop een weegschaal en ga er op staan,' kreunt Chris pijnlijk. 'Chaz ga daar weg of we kunnen straks geplette Chris van de grond schrapen,' zegt Ryan. Chaz trekt een pruillipje en rolt van Chris af. Dan kijkt hij opeens naar mij. 'Je bent stil,' merkt hij op. Opeens kijkt iedereen mij aan. 'Justin, what's wrong?' zegt Ryan. 'zeg me aub niet dat het mijn zus is,' zucht Chris. Ik schud mijn hoofd. 'Dat is het niet.' 'Wat is het dan?' 'Weet ik niet.' Chaz zucht. 'Jongens, kom eens hier!' roept Chris opeens, die Ryans computer heeft opgestart en op youtube zit. 'Mystery heeft een nieuw nummer. Het heet "Winter".' 'Zet eens op dan,' zeg ik.

http://www.youtube.com/watch?v=svCBs5lelhM&feature=related

Snow can wait
I forgot my mittens
Wipe my nose
Get my new boots on
I get a little warm in my heart
When I think of winter
I put my hand in my father's glove

I run off
Where the drifts get deeper
Sleeping beauty trips me with a frown
I hear a voice
"Your must learn to stand up for yourself
Cause I can't always be around"

He says
When you gonna make up your mind
When you gonna love you as much as I do
When you gonna make up your mind
Cause things are gonna change so fast
All the white horses are still in bed
I tell you that I'll always want you near
You say that things change, my dear


'Wacht eens... Nee, dat kan niet! of toch...' 'Christian, hou op met praten met je denkbeeldige vrienden en vertel wat er is,' bromt Ryan. 'Kom eens dan.' We gaan met zijn allen achter de computer staan. 'Jullie zien toch dat de achtergrond anders is, net als bij haar vorige nummer, touch?' Iedereen knikt. Christian wijst op een raam dat een straaltje licht binnenlaat. 'Kijk eens naar de boom en het veldje op de achtergrond.' 'Wacht ff, dat is het veldje hier in de buurt!' roept Ryan uit. 'WTF! je wilt me vertellen dat ik al dat zoeken voor niks heb gedaan en dat Mystery altijd al in Atlanta woonde!' roep ik. 'Nee, want al haar vorige filmpjes waren op een podium, behalve Touch dan. Dat was opgenomen op een ander podium dan normaal,' zegt Chris. 'Kom op, we gaan kijken waar het is opgenomen,' zegt Chaz. Iedereen trekt snel zijn kleren aan.

Reageer (6)

  • Amalakadama

    VERDER!

    1 decennium geleden
  • Auset

    JEEJ VERDEEEEEEEEEEEEER

    1 decennium geleden
  • Chocvanilla

    verrrder

    1 decennium geleden
  • SummerLove

    verderverderverderverderverder!!!!!!!!!!!!!!

    xxxx

    1 decennium geleden
  • Amalakadama

    OMG! ahha echt leuk(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen