Alsof...
"Bill wiegt nur nog 50 Kilo.."
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (15)
Weetje eigelijk wel dat jij zó gelijk hebt?
1 decennium geledenIk heb zo'n sterk vermoeden dat veel dingen kloppen van deze sa, dat Tom echt zo denkt. Serieus, verklaar me voor gek. Maar ik denk dat Tom er al helemaal geen zin meer in heeft.
kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen. ;')
maar prachtig hoor.
wow, echt heel mooi!
1 decennium geledenals ik ze ooit tegen zou komen denk ik echt wel 2 keer na voor ik ze om de hals zou vliegen. niet dat dat ooit zou gebeuren! maar ik zou best snappen als hij echt zo zou denken ik zou het wel doen ten minste. ze worden echt overal door gilende fans achter na gezeten!
echt een heel mooi verhaal ik krijg er gwoon tranen van in mijn ogen
Deze is kortweg geniaal. Dude, heb jij Tom z'n gsmnummer of zo?Niet te geloven, echt waar, ik krijg het er koud van. Omdat het gewoon de waarheid is.
1 decennium geledenIk neem mijn hoed af, applaus.
Prachtig,
1 decennium geledenGeen woorden voor.
wauw ik hoop niet dat tom zoo echt denkt want ik heb me kamer ook vol hangen en ik kan er nix aan doen maar als ik ze in het echt zie moet ik altijd janken
1 decennium geledenmaar die woorden zoals ongeduldige aap en dat bill als een zwijn vrat waren zoo grappig ik lag helemaal in een deuk