De volgende morgen word ik als laatste wakker. Alle andere meiden zitten al in de woonkamer te ontbijten. 'Goede morgen'roep ik naar ze als ik de woonkamer binnen stap. 'En lekker geslapen? Ik knik en loop door naar de badkamer waar ik snel mijn tanden poets, en mijn gezicht was. Ik moet eerlijk toegeven dat ik wel een beetje zenuwachtig ben geworden vanwege het feit dat hij me nog echt wil komen opzoeken. Ik loop terug naar de woonkamer en plof neer op de bank naast Eve. 'Dus, vertel ons eens. We hebben van Ella gehoord dat je met de bondscoach hebt gepraat van het Portugese team' Ik zucht. 'Ik denk niet echt dat ze erover wilt praten?' Dan begint Ella het ze te vertellen. 'Wow, en nu komt hij je dus echt opzoeken?' Ik haal mijn schouders op. Nou hopelijk niet. Baby are you down, down, down, down, down. Ik kijk om me heen. Oh, dat is mijn ringtone. Snel ren ik naar mijn kamer toe en kijk op het beeldscherm. Dit keer een nummer dat begint met +34. Waarom blijven die mensen me stalken. Ik loop terug naar de woonkamer en vraag Ella of ze wil opnemen. Ze zet hem op luidspreker en begint te praten. Avery Castillo. No, I am her friend. She is not here at the moment. Al gauw komen we erachter dat dit waarschijnlijk bondscoach van het Spaanse team is. Ik loop nerveus weg uit de woonkamer en ga op mijn bed zitten. Geweldig, ik zit nu dus echt in de problemen.

Reageer (24)

  • nienkeworld

    verderrr, like it, ga zo even nederlandse wedstrijd kijken (:

    1 decennium geleden
  • Catalunya

    Haha, die coaches moeten niet zeuren. Lekker, dat gestalk. Ze kunnen echt niet tegen kritiek. (krul) Waarschijnlijk omdat ze hun sterspelertjes beledigt heeft.

    1 decennium geleden
  • Biebermania

    dooooooooooooooooooown. :9~

    1 decennium geleden
  • Pendulum

    Snel Verdeeeer :9~:9~

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen