Snel draai ik mijn rug naar hem toe, en sluit mijn ogen. Wat heb ik gedaan? Ik heb het verpest. “Wat ben jij?" fluistert Yu achter me en hij draait me naar hem om. Ik durf hem niet in zijn ogen te kijken,bang voor zijn blik. Een traantje glijdt uit mijn oog. Yu strekt zijn hand naar me uit en ik probeer achteruit te gaan. Het werkt alleen niet. Yu opent voorzichtig, met een vinger, mijn oog en bekijkt het. Dan laat hij mijn ooglid gaan en opent hij mijn mond. Ik laat het toe. Ik laat het zelfs toe, dat hij aan mijn hoektanden zit. Ik voel dat hij zijn vinger aan mijn hoektand openhaalt. Zachtjes begin ik op zijn vinger te zuigen. Zijn bloed is zo lekker als ik het me had voorgesteld. Het lekkerste dat ik ooit heb geproefd. Als al het bloed van zijn vinger in mijn keel is verdwenen, haalt Yu zijn vinger uit mijn mond. Hij kijkt me aan op een manier die ik niet kan plaatsen. Het enige wat ik wel weet is, dat het geen bange blik is. "Ik ben een monster een... een vampier.." Fluister ik zacht. Yu knikt en ik kom overeind. Ik wil uit bed stappen, als Yu me tegenhoudt. Hij slaat zijn armen om me heen en trekt me tegen zich aan. Ik draai me om in zijn armen en kijk hem aan. Yu kijkt me verliefd aan en hij drukt zijn lippen op de mijne. Geschrokken zoen ik hem terug. Mijn tanden krijgen gelukkig hun normale lengte weer. Yu speelt met mijn tong en na een tijdje breekt hij de zoen. "Waarom deed je dat?" ,vraag ik hem verbaast. "Ik ben een monster. Ik had bijna je bloed gedronken en je zoent met me?" Yu glimlacht en strijkt door mijn haar. "Als je me echt had willen doden, had je al genoeg kansen gehad." Ik kijk hem aan en glimlach naar hem. Wat kan ik anders doen? Rustig leun ik met mijn hoofd tegen zijn borstkas. Ik kan zijn hart in zijn borst horen kloppen en zijn bloed horen stromen. Geschrokken kom ik van zijn borst en kijk hem angstig aan. "Wat is er met je?" Ik schud mijn hoofd en tranen springen in mijn ogen “Kira?" Ik spring uit het bed en begin me aan te kleden. Yu komt ook van het bed en slaat de deken om zijn middel. Als ik mijn broek pak, haalt hij hem uit mijn handen. "Wat is er? Je kunt me vertrouwen." Ik kijk hem aan. "Ik word gek van je op meerdere manieren", fluister ik beschaamt. Yu kijkt me raar aan. "Welke?" "Op een paar manieren 1.Ik ben gewoon helemaal gek op je. 2.Je bloed is voor mij bijna het lekkerste dat er bestaat en 3.Ik heb al een hele tijd niks gegeten.." Beschaamt kijk ik naar de grond tot Yu me omhoog laat kijken. "Ik snap het.." mompelt hij en hij drukt zijn lippen op de mijne. Tijdens de zoen gris ik mijn broek uit zijn hand en breek de zoen. Snel haal ik het doosje met pilletjes uit mijn zak en stop er een in mijn mond. Een lichte bloedsmaak verspreid in mijn mond. Het helpt alleen niks, mijn honger is niet te stillen. Snel slik ik de pil door en probeer kalm te blijven. Yu pakt mijn hand en trekt me op het bed. Ik kijk hem vragend aan. Wat wil hij van me? Hij trekt me op zijn schoot en pakt mijn hoofd vast. Rustig strekt hij zijn nek naar me uit. Wat wil hij nou, dat ik hem bijt? Verward deins ik achteruit. "Yu, waar ben je mee bezig ", mompel ik. "Jij wilt mijn bloed en ik ben bereid het te geven simpel, toch?" Beantwoordt Yu mijn vraag. Ik schud mijn hoofd. "Nee, Yu ik wil je niet... Ik wil je geen pijn doen." Mijn hoofd zegt dat ik hem moest bijten, maar mijn hart schreeuwt uit alle macht, nee. Yu laat me los en rommelt wat in zijn nachtkastje. Na een tijdje haalt hij er een scheermesje uit. Hij gaat liggen en brengt het mesje naar zijn hals. Geschrokken ga ik op zijn buik zitten en grijp zijn arm vast. Ik ben alleen te laat en Yu heeft al een snee in zijn nek gezet. Het bloed glijd over zijn nek naar zijn sleutelbeen. Zodra ik het bloed zie glijden, groeien mijn tanden en verlies ik de controle.

Reageer (4)

  • Zomerr

    okay ik ben veel te laat met deze reactie maar toch moet ik het even vermelden !



    HIJ IS ZIEK !!:O OHMY

    1 decennium geleden
  • ceauceau

    OMG! hij is gek! nja, verder plies!

    1 decennium geleden
  • Posh

    AHAHAHHA, oke. Laat hem nu niet doodgaan XD
    laat hem ook sexaay vampier zijn :x
    anders ga ik koekjes naar je gooien :c
    verder jij ;O <3

    1 decennium geleden
  • debi

    super snel verder en Yu is echt gek geworden hoor hij wilt gewoon dat ze hem bijt maarja jongens zijn gewoon gestoord

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen