“Wow, dat is zeker wel.. LEUK!†zegt Sharr droog. “Maar wie is nou ‘Huub’ en wie ‘Lau’?†Sharr wijst naar de blonde jongen “Dit is Hubrecht.†“Oh, en dan is dit dus Lau?†en ik wijs naar de jongen met het zwarte haar. “Ja, Laurens. En dit is Tom, en dit Robin en dit is ook Robin.â€

Ik zit al een tijdje achter msn en myspace mezelf te vervelen. Er word op me deur geklopt en met een zwaai me deur open gedaan. “Yo dude, raad eens!” gilt Sharr in m’n oor. Ik draai me geïrriteerd om en kijk Sharr boos aan. “Alsjeblieft, doe rustig.” Sharr knikt braaf “Maar, wat moet ik raden dan?” Ze laat twee kaartjes zien en kijkt me met een brede grijns aan. Ik kijk haar niet begrijpend aan, maar zodra ik beter naar die kaartjes kijk zie ik heel groot ‘DESTINE’ staan. “Hell no zusje.” “Eh Mell, ik ga ervoor zorgen dat jij hun helemaal geweldig gaat vinden en dat Hubrecht en Laurens niet meer arrogant tegen je zullen doen” “Jij zeker, met je domme praatjes” lach ik. “Huh?” brengt Sharr alleen uit. “Bij me laatste vriendje, weet je nog wel?” Sharr schud haar hoofd. “Je vertelde dood leuk een van mijn ergste dingen!” Sharr begint te lachen. “Ja sorry. Maar ik heb soms van die momenten dat er gewoon wat uitschiet zonder dat ik het wou zeggen.” “Nou, en daarom hoef jij er niet voor te zorgen zusje. Maar ik ga even naar supermarkt en ben dan weer terug, heb echt sigaretten nodig!” Samen met Sharr loop ik naar beneden Pa en Stacey zitten nog steeds op de bank tv te kijken. “Pa, ik ga even naar de supermarkt, oke?” Je vader knikt, en je loopt naar buiten. Als je bijna bij de supermarkt ben, zie je ineens twee jongens lopen die heel erg op Huub en Lau lijken. Je loopt gewoon door al je net naar binnen wil lopen word je aan je schouder terug getrokken. “Dude, rot op!” gil ik. Zodra je je omdraait zie je dat het Hubrecht ofzoiets was. “Sorry, ik wou je niet laten schrikken” zegt die met een brede grijns. “Hoi arrogant meisje” gilt Laurens naar je die aan gehuppeld komt. “Let niet op hem, hij heeft weer wat teveel gezopen” zegt Hubrecht. Je maakt een zwaai beweging naar Laurens en loopt dan de supermarkt binnen. “Wat ga je doen?” Hubrecht komt achter je aan gelopen. “Nicotine tekort” grijns je. Als je weer buiten sta, staat Laurens daar nog steeds. “Hey guys, ik ga binnenkort naar jullie consert. Niet vragen wanneer ofzo want dat weet ik allemaal niet, want me zusje kwam aan zetten met ‘Destine’ of hoe jullie ook heten, en toen liet ze een poster vanmiddag zien toen vertelde dat ik jullie gezien had en toen ging ze hyper doen en net kwam ze aanzetten met kaartjes. Maar ik ga maar weer naar huis ik zie jullie nog wel” Hubrecht knipoogt nog naar me en Laurens zwaait heel vrolijk. “Dag meisje” roept Hubrecht me nog na. Snel steek ik nog een sigaret op voordat ik thuis ben.

Reageer (3)

  • torresje

    snel verder laat me wete

    1 decennium geleden
  • weneverdie

    nice ;D

    1 decennium geleden
  • ThropyEyes

    whahahahahaha x']
    ik lig echt dubbel.
    hoe laurens doet :']
    whaa, snel 5 doen!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen