Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (26)

  • xCarpeDiem

    ga asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje asje blieft verder??!!

    dit verhl is zo GEWELDIG(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)

    i love your story

    me loves' your story!!!!!!!

    snel verder a.u.b

    1 decennium geleden
  • Rembrandt

    ff een (domme) vraag:als ze geen fut heeft om haar ogen open te doen,hoe kan ze dan op zijn borst liggen ?dat kost toch veel meer energie?
    verder!!!x

    1 decennium geleden
  • Adia

    AWHHH.
    VERDER.

    1 decennium geleden
  • xKB

    Jij moet verder!:D

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    aa
    veder plzz!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen