51. No, that's fair
Ik weet, ik weet, ik heb veel te lang geen hoofdstukken teruggezocht. Maar de cache was vernieuwd, en dat 'blader door alle hoofdstukken' schoot ook niet echt op. Dus toen ging ik iedereen spammen die misschien nog de oude 'Er is een Nieuw Hoofdstuk geschreven' mailtjes had, maar die hadden ze allemaal gedelete. En nu kreeg ik weer een geniaal idee, ik gebruik gewoon de oude 'Een nieuwe reactie op Quizlet.nl!' mailtjes gebruiken misschien mis ik op die manier 1 of 2 chapters, maar beter dan 59, right? (ja, ooit waren het er 109)
Anyways, Enjoy!
Anyways, Enjoy!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
Ik snap het niet meer!!! ik heb dit al gelezen zie ik... maar ik herken het niet meer!!waah!
1 decennium geledenomg!
1 decennium geledenArme Jake, en arme Leah...
1 decennium geledenhaha ik ben het helemaal eens met lucylot!
1 decennium geledenMooi! Leah is echt zielig. Iedereen vindt het rot als er iets met Jacob of Bella gebeurd, maar als er met haar iets gebeurd maakt het ze helemaal niets uit. Verder (laat mij eens orgineel zijn... )
1 decennium geleden