We staan voor een groot appartementen complex. Snel lopen we met z’n allen naar binnen, want het giet. Met Strify voorop beginnen we de trappen te beklimmen. Uiteindelijk staan we op de 6e etage op een gang met heel veel deuren."Strife, waarom namen we de lift niet?", mompelt Kiro uitgeteld als we door de gang lopen."Omdat dit beter voor je conditie is en bovendien moet je je niet aanstellen, kijk maar naar Kira, die klaagt toch ook niet." Ik lach om Strify's antwoord."Tja, ik ben het blijkbaar gewend. Ik loop 's ochtend's een paar kilometer hard." Weer een smoes. Goh, dit word nog eens een keertje leuk. Kiro blijft zeuren tot we uiteindelijk bij de deur van hun appartement staan. Eingelijk zijn het twee kleintjes naast elkaar maar, meestal zitten ze in die van Strify, Kiro en Shin. Dat werd me tenminste verteld. De warmte komt me tegemoet als ik binnen kom."Hmm… Lekker warm..", kreun ik tevreden. Yu grinnikt en fluistert wat in Romeo's oor. Die begint ook te grinniken en knikt. Als ik goed had geluisterd, had ik het kunnen horen. Maar ik hoef geen geheimen van anderen te weten."Wat hebben die twee?", vraag ik Kiro als ik naast hem op de bank ga zitten. "Ik denk dat ze ergens interesse in hebben... ", mompelt Kiro terug. Ik kijk hem vrerbaasd aan en haal mijn schouders op. Dan begint er ineens iemand half te krijsen. Geschrokken kijk ik op en de jongens schieten in de lach. "Strify... Nooit aan beginnen…”, mompelen ze in koor. Ik lach. "Hij zag zeker hoe zijn haar zat door de regen." "Grote kans..", grinnikt Shin. En ja hoor, na een paar minuten komt Strify weer uit de badkamer. "Hadden jullie niet even wat kunnen zeggen?" ,mompelt hij geïrriteerd. "Had gekund maar nee, dit is leuker..", grinnikt Kiro.Ik schiet ook in de lach "Jullie zijn best wel gemeen zeg..." "Valt mee", protesteert Shin "Het is niet dat we hem expres door de regen hebben laten lopen." "Ow, ow, goed idee Shin die gaat op mijn ‘irriteer Strify’ lijst." Iedereen kijkt Kiro vragend aan en hij kijkt onschuldig terug. "Oeps, ik had niet moeten vertellen dat ik die had hè?" "Nee, nu ben je denk ik de klos..." Strify kijkt me aan "Niet meteen, maar als mijn haar weer goed zit wel," lacht hij en hij kijkt een beetje sadistisch."Kiro?" "Ja?" "Je bent dood. " "Ow…" Hij kijkt me bang aan."Weet je het zeker..?" Ik knik. "Ik weet het zeker." "Fuck." Strify schudt lachend zijn hoofd en loopt naar de badkamer."Waarom is de wereld zo wreed!", klaagt Kiro. Ik kijk hem vragend aan."Wat bedoel je?" "Nou, Strify gaat me vermoorden en..." Hij denkt even na maar verder kan hij niks bedenken."Nou, dat is toch reden genoeg!" Ik lach weer en we blijven allemaal lachen tot er op de deur word geklopt…

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen