Me andere pols heb ik niet meer… Het enige wat ik kan doen is wachten tot deze pijn voorbij is. Tom zet zijn mond op me hals waar het brandmerk staat, hij likt eroverheen met zijn tong en het is gloeiend heet. Alsof me hals in brand staat. Alles word wazig van pijn. ‘Tom stop, asjeblieft…’ Zeg ik snikkend.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • secretangel

    spannend
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Louisaaa

    Snel verder(L)

    1 decennium geleden
  • superteddy

    snellverder :D

    1 decennium geleden
  • DirtyGame

    Okey, ik moet het gewoon opbiechten! :X
    Ik ben f*cking verslaafd aan deze serie :$
    Ik zit hier gwn al van de laatste keer dat er vervolg was iedere dag wel 500x m'n mails na te kijken in de hoop dat ik een mail heb met: BedMitTom heeft een nieuwe Quizlet ontworpen in de serie 'Search of the Demonlords.'.
    Het is echt gwn té erg xD
    Super serie gwn!! (H)
    En ga nu bitte supersnel dooooooooooooooor!!
    Want nu moet ik weer wachten op een volgende mail en das gwn frustrerend xD
    Xx (doeg)

    1 decennium geleden
  • DarkMemory

    Je moet echt snel verder gaan! Je verhaal is echt super om te lezen :D Zoals iemand anders al heeft gezegd, ben ik het ook eens met RainxBow. Ik houd er ook van als Tom en Bill slecht zijn. Zolang ze maar niet té slecht zijn :P Op één of andere manier heeft Eve, nu best wel het geluk dat ze 9 maanden die gemarteld of wat dan ook kan worden, aangezien ze zwanger is. En ik denk wel dat Tom of Bill, Felicia zullen gaan vinden. Ik hoop dat Tom haar eerder vind dan Bill, anders kan het wel slecht aflopen met haar! (huil) Maar uiteindelijk hoop ik toch dat ze op één of andere rare(xD) manier verliefd op elkaar worden.
    Bill & Felicia
    Tom & Eve

    Maar om daar achter te komen, moet jij snel verder gaan! En aangezien jij een lang stukje hebt geschreven, probeer ik nu een lange reactie achter te laten :P Je moet zelf maar oordelen of het gelukt is of niet xD
    xxx Ashley (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen