' Jennifer kom je mee naar de wc?' vraag ik.' natuurlijk.' zegt ze. op de wc geeft ze me een kus. ik voel haar hoektanden in mijn lip.' ik moet bloed hebben.' zegt ze.' kijk op de wc of daar iemand is.' zeg ik. ik ga bij de jongens binnen en zij bij de meisjes. ik hoor iemand schreeuwen. ik loop snel naar de andere wc. het is een meisje ongeveer zo oud als ons. alle ja mij dan want het kan zijn dat Jennifer 100 jaar is ofso.' Jennifer ga je dit echt doen?' vraag ik.' ja het moet. ik kan er niet zonder.' antwoord ze. ik zie hoe het meisje aan flarde word gescheurd en dat Jennifer haar leeg drinkt. ik hoorde het meisje haar laatste kik tegen haar doen. het was een gekrijs dat pijn deed aan mijn oren. gelukkig dat ze niet weet dat ik een weerwolf was. het is maar beter zo. het bloed hing overal in de wc.' kom we zijn hier weg.' zeg ik.' wacht liefie. wil je niet spelen?' vraagt Jennifer.' Jennifer nee. niet hier.' 'kom nou. Leroy toe ik smeek het je.' 'ergens anders maar nu hier niet.' zeg ik. ik pak haar arm en sleur haar mee naar de jongens wc. ik veeg haar gezigt af en mijn ook.' we zijn ergens anders. laten we spelen.' zegt ze.' Jennifer niet weer beginnen.' zeg ik. haar hand komt aan mijn schouder. na een tijd voel ik haar lippen in mijn nek. haar hoektanden raken mijn nek ook en ik krijg een snee. ze heeft me gebeten.' oeps sorry hoor.' zegt ze. Jennifer loopt naar de wc en begint over te geven. ik ga maar kijken wat er scheelt ook al ben ik duizelig. Jennifer haar kots is zwart. een mengeling van spijkers en vanalles en nog wat.' ik heb honger.' zeg ik.' dan moet je iemand leeg zuigen. allee ja zuigen. ik zal het voor doen als we iemand zien.' zegt ze. er komt net iemand naar de wc. het is een jongen. Jennifer en ik verstopte ons achter in een wc hokje.' kijk en leer' fluistert ze. de jongen heeft gedaan. hij gaat zijn handen wassen. Jennfer gaat uit het hokje.' heey' zegt ze tegen de jongen.' ue de meisjes wc is wel de andere he.' zegt de jongen. ik kijk in de spiegel en Jennifer's ogen verkleuren van bruin naar wit. de jongen ziet het. de jongen kijkt bang naar Jennifer.' nee. dat kan niet.' zegt hij. Jennifer trekt de jongen zijn hoofd aan de kant en bijt hem. ze trekt het vel er mee af. het bloed hangt tegen de spiegel. de jongen val neer. Jennifer maakt een kruis in de buik van de jongen.' kruis door de jongen.' zegt ze. owkee creepy is ze wel. ze neemt een lap en trekt het open tot je de ingewanden ziet van de jongen.' en nu?' vraag ik. Jennifer maakt een kommetje met haar handen en neemt het bloed en drinkt het dan op. ik hoor een andere persoon komen. het is een meisje want ze komt niet binnen bij onze wc.ik hoor ze schreeuwen omdat het bloed daar nog licht. ik ga maar eens kijken.' hoe komt dit?' vraagt ze.'dat weet ik niet.' zeg ik maar. ik pak haar vast een gooi haar tegen de muur. ze staat wankelend op.' ik smeek je doe dit niet.' zegt ze. ueh waar heeft ze het over? maarja. ik neem haar vast en doe haar hoofd in de wcpot zodat ze niet kan ademen en stikt. ze vroet heel hard tegen. tot ze na een tien tal seconden niet meer beweegt. ik maak een snee in haar buik zoals Jennifer. ik trek haar open en drink haar op.

Reageer (1)

  • CARAS

    A cool!!
    En die foto ook!!

    Snel verder!

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen