Rosalie komt toegesneld en ik hoor haar zeggen tegen Emmet. ‘Eindelijk! Dan kan ze voor onze baby beginnen zorgen; ik werd gek van het wachten! Hopelijk gaat het een beetje snel!’ Door de pijn concentreer ik me niet meer op mijn gaven en ik zie even haar gedachten. Het kan haar niet schelen hoe het met mij is,zodra ik bevallen ben,vraagt ze naar haar belofte.


hey mensjes! weer een vervolgje! hij is redelijk kort,maar dat is omdat ik een probleem heb en dat lees je wel in de uitkomst :D
Have fun!
xxx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • vampire1918

    uhmm ik kan zo 1-2-3- niets verzinnen sorry, maar het is wel nog steeds heel cool XD

    1 decennium geleden
  • Wasilewski

    Edward, Sienna en Keith! :D

    snel verder<3

    1 decennium geleden
  • LovesMeNot

    Sorry ik weet echt geen namen op moment.. of mssn een Vergino maar ik weet niet of je hem mooi vindt of mayby Jayson vidt ik ook heel mooi maar ja..
    Snel verder xXx(flower)

    1 decennium geleden
  • Tequilas

    pfFFF, I love your quisszz:P
    naam, ben ik niet soow goeed in:$
    maar dese dan: Diangelo
    xx:P

    1 decennium geleden
  • MeLovesMusic

    Pfoe. Uhm iets van Alexander ofzo? Dat vind ik zelf wel een mooie naam x'D. En anders moet je eens rondkijken op het internet, daar zijn meer dan genoeg namen te vinden. =D. So, take a look I say. Succes met kiezen >_<" Haha.
    Aber verder bitte =D.
    Trouwens.. Ik hoop niet dat Rosalie alsnog op kidnappen van hun baby overgaat. Aangezien haar kinderwens zo sterk is enzo. Het is hún baby tenslotte. Haar tijd komt wel. Wat zijn een paar maanden nou op een leeftijd van enkele tientallen jaren, met nog veel meer jaren voor de boeg?! Ja dat bedoel ik dus x'D. Haha.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen