Foto bij Chapter 4. Who let the dogs out

Justins pov:

'Oké, waarom moest ik ook alweer zo'n gigantische bodyguard en een hond?' vraag ik aan mijn moeder. 'Zodat er niet nog een keer zoiets gebeurt,' zegt mijn moeder. 'En waar gaan we die hond vandaan halen?' vraag ik. 'We gaan naar een kennel die waakhonden heeft.' Zuchtend staar ik naar buiten. We rijden langs een grote school, bijna buiten de school. Mijn moeder slaat een paar straatjes in en voor ons zie ik een huis met daarnaast een groot veld, waar een paar honden aan het rennen zijn. We stappen uit en een vrouw komt op ons afgelopen. Ze draagt een bodywarmer en een spijkerbroek die onder de modder zit. Haar haar is vastgebonden in een losse staart. 'Hallo, ik ben Emily Ambrose en dit is kennel Guard Dog. Zullen we doorlopen naar de honden?' zegt ze. Mijn moeder begint met de vrouw te praten terwijl we langs een paar hondenhokken lopen. 'We zoeken een sterke grote hond, die wel tegen een stootje kan. Hij moet ook wel een beetje vechtlust hebben,' zegt mijn moeder. 'Misschien kent u mijn zoon? Justin Bieber, de tienerster.' Emily knikt. 'Dan heb je inderdaad wel een goede hond nodig.' Ze laat een paar honden zien, maar mijn moeder keurt ze allemaal af. 'We hebben nog wel een hond, maar hij is bijna gevaarlijk,' zegt Emily. Ze loopt naar een donkere kennel toe. We horen luid gegrom en geblaf. 'Af! Zitten!' hoor ik Emily schreeuwen. Dan loopt ze met een Pitbull naar buiten. 'Hij is best goed afgericht, maar hij moet echt weten wie de baas is,' zegt ze terwijl ze een pluk haar uit haar gezicht veegt. 'Mijn dochter kan hem het best aan.' 'Is zij zo sterk dan?' vraag ik, en in gedachte zie ik een meisje met hetzelfde haar en ontzettend grote spierballen. 'Nee, dat niet, maar ze kan goed met dieren overweg.' Emily neemt ons mee naar een veldje. 'Ik kan wel even laten zie wat deze hond allemaal kan.' Ze maakt zijn riem los en laat hem over een paar sprongetjes gaan. Maar de hond stopt opeens en begint te grommen. Hij ziet er angstaanjagend uit. Dan rent hij opeens op mij en mijn moeder af. Er klinkt hoog gefluit. Direct stopt de hond. 'Faith,' zucht Emily opgelucht. Een meisje van rond mijn leeftijd, met sluik zwart haar dat voor haar gezicht hangt, komt aanlopen. Ze gaat naast de hond staan en hij gaat liggen op de grond, en kijkt alsof hij ontzettend veel spijt heeft. Het meisje maakt de hond vast met een riem. 'Sorry, Demon rende opeens weg,' zegt Emily tegen het meisje. 'Dit is mijn dochter Faith,' zegt ze tegen ons. Het meisje knikt naar ons. 'Wat vind je van de hond?' vraagt mijn moeder. 'Ehm, als hij onder controle kan worden gehouden zou hij perfect zijn,' zeg ik. 'Oh, maar anders wil Faith wel mee om Demon te verzorgen,' zegt emily snel. Faith had de riem weer losgemaakt en liet Demon een parcours over het veldje doen. 'Dan doen we het,' zegt mijn moeder. 'Justins priveleraar kan haar ook wel lesgeven.' Emily knikt en roept Faith. 'Je gaat samen met Demon met Justin Bieber mee! is dat niet leuk geregeld van je moeder!' zegt ze vrolijk. Faith knikt alleen. Zonder nog iets te zeggen loopt ze door naar de kennels. 'Ze gaat even haar en Demons spullen klaarleggen,' zegt Emily. Ik kijk Faith na. Waarom zegt ze niks?

Reageer (3)

  • Cieltje

    leukleuk ssssuperr er zijn best wel mensen die t lese

    1 decennium geleden
  • Amalakadama

    ik denk dat die faith het mysterieuze meisje is :D:D:D:D:D!!!!

    1 decennium geleden
  • SummerLove

    wat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mee??????????? haha nou ja ikke weet iets wat de rest niet weet haha

    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen