Deel 55

gaaje een reactie nalaten? En gelieve eerlijk tezijn.

juaaaaa.
nheeeeeeeeje.

-
Je laat het briefje aan Mason zien. 'Kenden jullie elkaar ofso?' 'Joa, ze zat in men klas en verpeste altyd de sfeer en neemde men vrienden af en faked me.' 'Al niej aantrekken, je bent nu bij mij' Ik omhels Mason. 'Zeg Hailey,?' 'jua' 'Hoelang blijve jullie hier?' 'Eva heeft geboekt tot 16april.' 'En waar gaaje dan slape?' 'In een hotel.' 'Jullie mogen ook in de tourbus hoor ;D' 'Te laaat, we hebben het hotel al geboekt. En hoelng blijven jullie hier nog in België?' 'tot 17april. We hebben drie dagen rust' Gelukkig, hij moet niet optreden ;D. Als we naar buiten gaan loop ik samen met Mason hand in hand. Fans schreeuwen tot en met. Mason laat m'n hand los om handtekeningen uit te delen. Sommigen willen ook mijn handtekening. Ik geef er en ze zijn content. 'Wat gaan jullie nu doen?' vraaag je aan de jongens. 'Nu hebben we nog een intervieuw.' antwoord Blake. 'Mag ik mee, Mag ik mee?' 'Joa tuurlijk. En Eva mag ook mee.' 'Yes' hoor je d'r roepen. We stappen een klein busje in en vertrekken naar waar we moeten zijn. 'We zijn er' roept Ant half in mijn oren. We stappen allemaal uit, en gaan in een gebouw dat TMF heet. De mensen zijn in België wel erg vriendelijk. We mogen allemaal mee met een VJ. Ze breng ons naar een kleine gezellige kamer. We zetten ons er allemaal in de sofa. We schudden de hand en ik stel me voor als de vriendin van Mason. Ze is blij dat ik hier ben, ze wil me ook gaan interviewen. Ze stelt de jongens vragen en vooral aan Mason en Trace. Dan komt ze bij mij. 'Hailey, hoe heb je Mason leren kennen?' 'Heel simpel, Blake is mijn grote broer (A)En zo heb ik Mason leren kennen (:' Ze knikt en gaat nog door met vragen stellen waar ik allemaal eerlijk op antwoord. Het intervieuw loopt op z'n einde. We stappen het busje weer in en we gaan terug naar de plaats waar het concert was. Daar stappen ze de tourbus in en gaan naar het midden van het centrum, Eva en ik gaan mee, want we moeten daar ook zijn. We zijn er en Eva en ik stappen de tourbus uit. De tourbus rijdt terug weg omdat ze de tourbus op een parking gaan plaatsen.
Mason POV
Het voelde goed om Hailey terug te zien. Maar nu is ze terug weg. We praten wat met de managers. 'Ik heb een idee.' 'Wat dan?' vraag je. 'Als we nu een keer overnachten in een hotel op de dagen die we vrij zijn.' Ik knik. Met de tourbus rijden we terug naar het centrum. We parkeren ons op een afgelegen parking en stappen uit. Te voet gaan we naar een hotel die nog open is. 'Jaa, daar is er één.' roep je. We gaan het hotel in en vragen of er nog een kaler vrij is. Kamer 260, 262 ,264 en 266 zijn nog vrij. We hebben ook gevraagd of we er drie nachten mogen logeren. En het mocht. De managers bleven wel in de tourbus slapen dus er is net plaats genoeg. We nemen de lift en gaan naar verdieping 2. De lift gaat terug open en ik zie nog net een meisje een kamer instappen, kamer 258. Naast die kamer is mijn kamer, kamer 260. Ik stap mijn kamer in en het is er best wel gezellig. Naast mijn kamer hoor ik nogal veel geluid, vooral van muziek en gebabbel. Uit nieuwsgierigheid luister ik mee. Ik hoor twee meiden tegen elkaar praten. Je hoort de naam Hailey en Eva vallen, Wacht eens even. Eva en Hailey. Je spring op en gaat naar kamer 258. Je klopt op de deur en Eva doet open. 'Eva, wie is daar?' hoor je iemand zeggen. 'Euh, kom zelfs eens kijken eh.' antwoordt ze. Eva gaat bij de deur weg en Hailey komt nu voor de deur staan. 'Mason?' 'juaaa ;D' Ik glimlach naar haar. Ze springt terug op me en kust me. We staan beiden in de gang en ik loop voorzichtig naar mijn kamer. Ze laat mijn lippen los. 'Mason, slaap jij hier ook?' 'juaa' Een glimlach verschijnt op haar mond en ze drukt haar lippen terug op de mijnen. Ik sluit de deur achter me en ze kust me nog steeds. Ze laat me los en ik ga op het bed gaan liggen. Uitdagend kijkt ze naar me. Ze komt op me afgelopen en gaat op me zitten. Haar lippen belanden weer op de mijne. Mijn tong gaat zachtjes in haar mond. Ze prutst aan mijn riem, maar ze krijgt hem toch open. Met mijn handen doe ik de knoopjes van haar bloesje open. Als alle knoopjes open zijn doe ik haar bloesje open. Ze laat mijn lippen los en doet mijn shirt uit. Ik doe haar topje uit en begin haar terug te kussen. Mijn handen glijden op rug en ze stoppen bij de opening van haar bh. Je prutst eraan, maar je krijgt het maar niet open. Ze laat m'n lippen los. 'Moet ik je helpen?' 'graaag' Ze doet het slotje van haar bh open. Eva komt de kamer binnengelopen. Ik kijk haar verschrikt aan. Ze wordt rood 'Ow sorry' en ze gaat weer weg. Hailey laat zich vallen naast me op bed. Ze doet het slotje van haar bh terug dicht en probeert te slapen. Ik sluit mijn ogen en probeer ook te slapen.


ö.
Zooow.; dus jij wil geen reactie naalaten?
- Dan ga ik lekker ook niet door,
want ik wil er nu exact VIJF hebben.

Reageer (7)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen